KudoZ home » Hungarian to English » Bus/Financial

közvámraktározás

English translation: bonded public warehousing


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:közvámraktározás
English translation:bonded public warehousing
Entered by: Meturgan

23:35 Nov 21, 2001
Hungarian to English translations [PRO]
Bus/Financial
Hungarian term or phrase: közvámraktározás
Szakmai önéletrajzban
Meturgan
Hungary
bonded public warehousing
Explanation:
Mig a bonded warehousing a vamaruraktarozast fejezi ki, a bonded public warehouse maga akozvamraktar. Mivel itt a tevekenyseget kell leirni maga a bonded warehouse nem elegendo. A legjobb meghatarozas a public warehousing, de mivel vamaruraktarozasrol van szo, a bonded public warehousing-ot javaslom. Ellenorzeskeppen javaslom az interneten a visszakeresest a "bonded public warehouse" szavak beirasaval.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Ez a teljes válasz, ami ugyan egyenértékű Eva Blanar válaszával, mert mind a két formát használják, de hát Samu volt előbb és jól is magyaráz. Wie het eerst komt, het eerst maalt. (Kb. Aki előbb ér a malomba az őröl először.)

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bonded public warehousing
JANOS SAMU
4public bonded warehousing
Eva Blanar
4public bonded warehousing
Eva Blanar
4bonded warehouse
Csaba Ban


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bonded warehouse


Explanation:
CV-ben pl: working at a bonded warehouse

Bonded Warehouse: A warehouse which is wholly or in part bonded by Federal or State authorities who make sure cargo is stored in compliance with designated rules, regulations and restrictions.


    Reference: http://www.portvanusa.com/fs_gloss.htm
Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 305

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
bonded public warehousing


Explanation:
Mig a bonded warehousing a vamaruraktarozast fejezi ki, a bonded public warehouse maga akozvamraktar. Mivel itt a tevekenyseget kell leirni maga a bonded warehouse nem elegendo. A legjobb meghatarozas a public warehousing, de mivel vamaruraktarozasrol van szo, a bonded public warehousing-ot javaslom. Ellenorzeskeppen javaslom az interneten a visszakeresest a "bonded public warehouse" szavak beirasaval.


    35 years of experience (15 out of this in foreign trade)
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1501
Grading comment
Ez a teljes válasz, ami ugyan egyenértékű Eva Blanar válaszával, mert mind a két formát használják, de hát Samu volt előbb és jól is magyaráz. Wie het eerst komt, het eerst maalt. (Kb. Aki előbb ér a malomba az őröl először.)

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
public bonded warehousing


Explanation:
see website below


    Reference: http://www.itd.hu/guide/befmod/2toke/2_1_7a.htm
Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 794

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
public bonded warehousing


Explanation:
see website below


    Reference: http://www.itd.hu/guide/befmod/2toke/2_1_7a.htm
    Reference: http://www.ikm.iif.hu/investor/e/imp-4.htm
Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 794