KudoZ home » Hungarian to English » Bus/Financial

bérraktározás

English translation: general warehousing and storage


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:bérraktározás
English translation:general warehousing and storage
Entered by: Meturgan

23:37 Nov 21, 2001
Hungarian to English translations [PRO]
Bus/Financial
Hungarian term or phrase: bérraktározás
Szakmai önéletrajzban
Meturgan
Hungary
general warehousing and storage
Explanation:
Általában így hirdetik magukat a bérraktározással foglalkozó cégek. A magyar nyelvhasználatban a bér előtag azt jelenti, hogy fizetnek érte: Lásd az 1 sz. referenciát. Az angolban a general jelzi azt, amit a magyarban a bér előtag, azaz, hogy nem egy cég saját tulajdonában lévő raktárkészlet ének raktározására szolgál. Angolban nem szükséges hozzáadni azt, hogy bérért illetve fizetségért történik, mert a kapitalizmus alapszabályai nem feltételezik a szívességből való üzleti tevékenységet. A javasolt leased warehousing kifejezésnek két jelentése van: 1. raktárterület hosszabb időre való bérleti lekötése. 2. Hosszú lejáratú bérlet formájában bérelt létesítményben történő raktározás. Tehát nem fontos, hogy a raktárépület vagy raktárterület a bérbeadó tulajdonában legyen.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Utánnanéztem az interneten. Ez az. Ban Csaba megjegyzése nagyon szimpatikus.
Mindannyiuk közreműködését köszönöm.
Szívélyes üdvözlettel,
Meturgan
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5general warehousing and storage
JANOS SAMU
4warehousing
Eva Blanar
4 -1leased warehousing
Csaba Ban


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
leased warehousing


Explanation:
így hívják. lásd lent a Google találat URL-jét.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=hu&q=%22leased+warehousing%2...
Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 305

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  JANOS SAMU: ez csak arra az esetre szól, amikor hosszabb időre kibérlik a raktárterületet
11 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
general warehousing and storage


Explanation:
Általában így hirdetik magukat a bérraktározással foglalkozó cégek. A magyar nyelvhasználatban a bér előtag azt jelenti, hogy fizetnek érte: Lásd az 1 sz. referenciát. Az angolban a general jelzi azt, amit a magyarban a bér előtag, azaz, hogy nem egy cég saját tulajdonában lévő raktárkészlet ének raktározására szolgál. Angolban nem szükséges hozzáadni azt, hogy bérért illetve fizetségért történik, mert a kapitalizmus alapszabályai nem feltételezik a szívességből való üzleti tevékenységet. A javasolt leased warehousing kifejezésnek két jelentése van: 1. raktárterület hosszabb időre való bérleti lekötése. 2. Hosszú lejáratú bérlet formájában bérelt létesítményben történő raktározás. Tehát nem fontos, hogy a raktárépület vagy raktárterület a bérbeadó tulajdonában legyen.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1501
Grading comment
Utánnanéztem az interneten. Ez az. Ban Csaba megjegyzése nagyon szimpatikus.
Mindannyiuk közreműködését köszönöm.
Szívélyes üdvözlettel,
Meturgan

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Csaba Ban: sounds rather convincing
20 mins

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
warehousing


Explanation:
or warehousing / depository services

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 794