KudoZ home » Hungarian to English » Bus/Financial

törzstőke

English translation: authorized capital


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:törzstőke igazolás
English translation:authorized capital
Entered by: Aranka

15:23 Nov 27, 2001
Hungarian to English translations [PRO]
Bus/Financial
Hungarian term or phrase: törzstőke
törzstőke igazolás
Aranka
authorized capital
Explanation:
Számos más kifejezés is van rá, mert a capital stock és az registered share szintén az, de ez a kettő főként az USA-ban használatos. A fenti példában viszont a törzstőke igazolás valószínűleg a törzstőke befizetésének vagy meglétének az igazolása, s ennek megfleleően kell fordítani.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Koszonom!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2authorized capital
JANOS SAMU
4warrant/certificatexxxgamingman
4original capital
Pro Lingua


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
original capital


Explanation:
or capital stock (am)

Pro Lingua
Native speaker of: Slovak

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
authorized capital


Explanation:
Számos más kifejezés is van rá, mert a capital stock és az registered share szintén az, de ez a kettő főként az USA-ban használatos. A fenti példában viszont a törzstőke igazolás valószínűleg a törzstőke befizetésének vagy meglétének az igazolása, s ennek megfleleően kell fordítani.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1501
Grading comment
Koszonom!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: angolosan authorised capital
7 hrs

agree  JózsefÁrpád Bende
10 hrs

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
warrant/certificate


Explanation:
A magyarázat teljesen korrekt, de hol van belőle az "igazolás?"

xxxgamingman
PRO pts in pair: 12