KudoZ home » Hungarian to English » Chemistry; Chem Sci/Eng

flormeturon és molinárt

English translation: fluormeturon és molinate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:flormeturon és molinárt
English translation:fluormeturon és molinate
Entered by: Éva Kimball

13:55 Mar 14, 2008
Hungarian to English translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
Hungarian term or phrase: flormeturon és molinárt
Egy 1991-es engedményezési szerződéssel kapcsolatos per iartaiban van szó erről a két - gondolom -vegyszerről, de az INterneten nem találtam semmit. Lehet, hogy rossz helyen kerestem?
Éva Kimball
fluormeturon és molinate
Explanation:
http://www.freepatentsonline.com/6362133.html
Synergistically active herbicidal mixtures
Selected response from:

László Zsák
Grading comment
Köszönöm szépen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2fluormeturon és molinateLászló Zsák
2flormeturon/fluometuron and molinare (?)
Beata Kovacs Teslery


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
flormeturon/fluometuron and molinare (?)


Explanation:
A fluometuron-ra van sokkal több találat, mely szerepel az EPA regisztrált anyagai között.

A molinare-ra semmit sem találtam.

Biztosan nem valamilyen elírás a szövegben?

Beata Kovacs Teslery
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
fluormeturon és molinate


Explanation:
http://www.freepatentsonline.com/6362133.html
Synergistically active herbicidal mixtures

László Zsák
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm szépen.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hungary GMK
2 days19 hrs

agree  Istvan Nagy
4 days