International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Hungarian to English » Construction / Civil Engineering

szuez szifon

English translation: drain trap


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:szuez szifon
English translation:drain trap
Entered by: Zsanett Rozendaal-Pandur

21:42 Oct 24, 2006
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Hungarian term or phrase: szuez szifon
Hollandra kell, kerülővel próbálkozom.
Zsanett Rozendaal-Pandur
Hungary
drain trap
Explanation:
A szifon a trap.
A "szuez" szifon típust angol nyelvterületen nem ismerik, nem engedélyeznék.

Bele írhatod, hogy hány ágú a szövegben levő szifon, az talán segít abban, hogy érthetőbb legyen, de a lényege az, hogy "trap".

A legközelebb álló a "bottle trap", amely alakban annyiban különbözik, hogy alul legömbölyített, és le lehet tekerni a csőnyílások alatti részét, hogy ki lehessen tisztítani.

A "floor drain" az általános installációra vonatkozik, a kivezető egység neve "gulley", ha belső akkor lehet "floor gulley"-nek nevezni.
A trap a gulley alatt van, és így lesz belőle "trapped (floor) gulley".
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4drain trapjuvera
3floor drain = vloerafvoerxxxdenny


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
floor drain = vloerafvoer


Explanation:
http://www.ochrid.dds.nl/bouw.htm#f
Ez nem pontos válasz, mert a szuez szifon egy csapdát is tartalmaz, ami angolul trap, ergo, pl. shower floor trap lehet, de sajnos csak ennyi telik tőlem

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 63

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drain trap


Explanation:
A szifon a trap.
A "szuez" szifon típust angol nyelvterületen nem ismerik, nem engedélyeznék.

Bele írhatod, hogy hány ágú a szövegben levő szifon, az talán segít abban, hogy érthetőbb legyen, de a lényege az, hogy "trap".

A legközelebb álló a "bottle trap", amely alakban annyiban különbözik, hogy alul legömbölyített, és le lehet tekerni a csőnyílások alatti részét, hogy ki lehessen tisztítani.

A "floor drain" az általános installációra vonatkozik, a kivezető egység neve "gulley", ha belső akkor lehet "floor gulley"-nek nevezni.
A trap a gulley alatt van, és így lesz belőle "trapped (floor) gulley".

juvera
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 310
Grading comment
Köszönöm!