KudoZ home » Hungarian to English » Construction / Civil Engineering

trombita

English translation: bugle (layout format for highway and waterway intersection construction)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:trombita (közúti és csatornázási csomópont megoldás)
English translation:bugle (layout format for highway and waterway intersection construction)
Entered by: JANOS SAMU

00:46 Jan 17, 2008
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / sewage system
Hungarian term or phrase: trombita
A szenny- és csapadékvíz csatornahálózat különleges műtárgyainak száma, mint pl. "trombita", záporvízkiömlő, vészkiömlő, bújtató..... jóval kevesebb, mint a tisztítóaknáké.
...mondja a szöveg, semmi további magyarázat nincs.

A felsorolás többi tagjáról van fogalmam, de trombitához eddig még csak sárgarézből volt szerencsém. (Van is a házban valahol egy.)

Előre köszönök minden segítséget.
juvera
bugle
Explanation:
A csatornák csatlakozási idoma. Lásd a Magyar-angol műszaki szótárt
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Ötvenezer szó lefordítása közben megnéztem vagy száz weblapot, a bugle sehol sem fordult elő, ezért fenntartásaim vannak, - de benne van a szótárban.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1bugle
JANOS SAMU
1bellmouthxxxdenny


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bugle


Explanation:
A csatornák csatlakozási idoma. Lásd a Magyar-angol műszaki szótárt

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 62
Grading comment
Ötvenezer szó lefordítása közben megnéztem vagy száz weblapot, a bugle sehol sem fordult elő, ezért fenntartásaim vannak, - de benne van a szótárban.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: Nekem csak angol-magyar műszaki szótáram van, de abban is így van.
2 hrs
  -> Köszönöm, Katalin. Ez is jó megerősítés, csak amikor angolra fordítunk, akkor ajánlatos először a Magyar-angol műszaki szótárban megnézni.

25 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
bellmouth


Explanation:
just a guess - because of the trumpet-like shape

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 63