KudoZ home » Hungarian to English » Finance (general)

banki referens

English translation: bank clerk


15:59 Feb 17, 2009
Hungarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Hungarian term or phrase: banki referens
önéletrajzba kell, a beosztás megjelöléséhez
Samsung
English translation:bank clerk
Explanation:
A bankban pultnál dolgozó ember.

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2009-02-17 16:30:48 GMT)
--------------------------------------------------

Ha nem a pultban dolgozik, hanem a háttérben, irodán, akkor esetleg bank administrator, mint pl. ő:
http://www.hays.com/JobSearch/JobDetails.aspx?CategoryId=1&C...
Selected response from:

Levente Pallos
Hungary
Grading comment
Köszönöm, ezt még kiegészítettem a front office-szal
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3bank clerkLevente Pallos
4client manager
Judit Lapikás


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
bank clerk


Explanation:
A bankban pultnál dolgozó ember.

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2009-02-17 16:30:48 GMT)
--------------------------------------------------

Ha nem a pultban dolgozik, hanem a háttérben, irodán, akkor esetleg bank administrator, mint pl. ő:
http://www.hays.com/JobSearch/JobDetails.aspx?CategoryId=1&C...

Levente Pallos
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszönöm, ezt még kiegészítettem a front office-szal

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxhollowman
1 day2 hrs

agree  Andras Kovacs
1 day14 hrs

agree  Tradeuro Language Services
5 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
client manager


Explanation:
Ha ügyfelekkel foglalkozik, ha konkrét ügyfelek tartoznak hozzá. Az életrejzban nyilván meg van jelölve a bank, így egyértelmű, hogy a bankál ügyfélrenferens

Judit Lapikás
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian