KudoZ home » Hungarian to English » Medical

rekesz: mko szimm kitér

English translation: symmetrical chest excursion on both sides


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:rekesz: mko szimm kitér
English translation:symmetrical chest excursion on both sides
Entered by: noezis

05:13 Dec 8, 2003
Hungarian to English translations [PRO]
Medical
Hungarian term or phrase: rekesz: mko szimm kitér
Szintén orvosi, zárójelentésen
az mko. rövidítésre lenne szükségünk és a kitérre ebben az esetben. Köszönjük.
noezis
symmetrical chest excursion on both sides
Explanation:
Általában így fogalmazzák a mindkétoldali mellkasnak a kitérését.
Selected response from:

drczakod
Grading comment
Köszönöm mindenkinek a megoldásokat, ez a válasz kitért az mko.-ra is (ez volt a problémám), azért döntöttem mellette.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1symmetrical chest excursion on both sidesdrczakod
4 +1expands on both sidesxxxdenny
4bilateral/symmetrical chest excursion
Katalin Horváth McClure


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rekesz: mko szimm kitér
expands on both sides


Explanation:
nemrég én kérdeztem ezt. mko - mindkét oldalon

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1164

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi: vagy mindkét oldal
2 hrs

neutral  Ildiko Santana: A 'drczakod' által javasolt "excursion" a helyes fordítás
6 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
symmetrical chest excursion on both sides


Explanation:
Általában így fogalmazzák a mindkétoldali mellkasnak a kitérését.

drczakod
PRO pts in pair: 23
Grading comment
Köszönöm mindenkinek a megoldásokat, ez a válasz kitért az mko.-ra is (ez volt a problémám), azért döntöttem mellette.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: A "szimm" azaz "symmetrical" fontos része a megoldásnak.
6 days

24 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rekesz: mko szimm kitér
bilateral/symmetrical chest excursion


Explanation:
A mindkét oldali az leginkább "bilateral" orvosi szövegekben.
Az első referenciában a "bilateral/symmetrical chest excursion" kifejezést használják, a másodikban pedig az "equal, bilateral chest excursion" kifejezést.
Mindkettőnek ugyanaz az értelme.



    Reference: http://wdhfs.state.wy.us/ems/Documents/EMT_I/intermed%20Coor...
    Reference: http://www.charlydmiller.com/RA/neardeath01.html
Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1103