KudoZ home » Hungarian to English » Medical (general)

Puha sejtes alaplégzés.

English translation: normal vesicular breathing


14:23 Oct 21, 2006
Hungarian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / fizikális lelet
Hungarian term or phrase: Puha sejtes alaplégzés.
Mint a fizikális lelet része. Lehet erre azt írni, hogy "lung auscultation normal" vagy "breathing auscultation normal"? Vagy van spéci angol kifejezés?
Dr. Janos Annus
Hungary
English translation:normal vesicular breathing
Explanation:
Amíg jobb nem akad
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Köszönöm András, kissé módosítva ezt használtam: normal vesiculat breath sounds (NBS), és ezt a rövidítést Elizabethnek is köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5normal breath sounds (NBS)Elizabeth Rudin
5soft, low-pitched vesicular breath sounds
JANOS SAMU
1normal vesicular breathingAndras Mohay


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
normal vesicular breathing


Explanation:
Amíg jobb nem akad

Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszönöm András, kissé módosítva ezt használtam: normal vesiculat breath sounds (NBS), és ezt a rövidítést Elizabethnek is köszönöm.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
soft, low-pitched vesicular breath sounds


Explanation:
Ez a teljes angol neve. A megadott referencialinken hallhatod is.


    Reference: http://www.wilkes.med.ucla.edu/lungnlmain.htm
JANOS SAMU
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 67

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
normal breath sounds (NBS)


Explanation:

Ez a puha sejtes alaplégzés (normális légzéshang) angol megfelelője. Kórházi zárójelentésben ennyi elég, nem kell túlbonyolítani. Persze ha akarod, kibővítheted: “normal vesicular breath sounds”.
János válasza részletesebb, és bizonyos esetekben indokolt lehet.



    Reference: http://training.seer.cancer.gov/module_cancer_terminology/un...
Elizabeth Rudin
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 92