KudoZ home » Hungarian to English » Medical (general)

Működési nyilvántartási igazolvány

English translation: Physician's Certificate of Registration


08:52 Feb 21, 2012
Hungarian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Hungarian term or phrase: Működési nyilvántartási igazolvány
Az igazolvány angol megnevezésére lenne szükségem, egy ilyen igazolványt fordítok.

Az Orvosok Működési Nyilvántartását Operating Register of Doctors-ként találtam meg, de nem jutok dűlőre, hogy esetleg Operating Registration Card vagy Licence Registration Card vagy talán valami egészen más lehet az igazolvány maga.
VBA
Hungary
English translation:Physician's Certificate of Registration
Explanation:
Bostonban ezt így nevezik. Esetleg utána lehet nézni, hogy Amerika más területein és Angliában van-e más megnevezése az igazolványnak, attól függően, hogy hol fogják felhasználni a fordítást.
Selected response from:

Virág-Lilla Rácz
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Physician's Certificate of Registration
Virág-Lilla Rácz
5Registration and Operating Licence
JANOS SAMU


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Registration and Operating Licence


Explanation:
A lényeg az, hogy visszaadjuk a jelentését.

JANOS SAMU
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 67

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Physician's Certificate of Registration


Explanation:
Bostonban ezt így nevezik. Esetleg utána lehet nézni, hogy Amerika más területein és Angliában van-e más megnevezése az igazolványnak, attól függően, hogy hol fogják felhasználni a fordítást.

Example sentence(s):
  • Physicians practicing medicine in the City of Boston are required to file a Physicians Certificate of Registration under M.G.L. Chapter 112, Section 8 and also under the City of Boston Municipal Code, Chapter 18, Section 22.

    Reference: http://www.cityofboston.gov/cityclerk/services/physicianregi...
Virág-Lilla Rácz
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 21
Grading comment
Köszönöm.