KudoZ home » Hungarian to English » Other

eligazítás

English translation: briefing/instruction


14:51 Dec 21, 2003
Hungarian to English translations [PRO]
Hungarian term or phrase: eligazítás
a katonai jelentés ellenére lehet használni viccesen a 'briefing' -et egy tájékoztató jellegű beszédre? (jelen esetben egy túristacsoportnak tartanak eligazítást az érkezés után, hogy mi fog történni a továbbiakban, hol lesz a szállás, stb...
redhead
English translation:briefing/instruction
Explanation:
A briefing teljesen helyes, söt a legjobb. (no kidding:).
Az instruction kevésbé jó, de használható ez is.
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Köszönöm!
Szakasz vigyázz! Pihenj! :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2briefing/instructionxxxdenny
5giving directions in/overJakab Arpad
4directingxxxHungi


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
eligazítás
briefing/instruction


Explanation:
A briefing teljesen helyes, söt a legjobb. (no kidding:).
Az instruction kevésbé jó, de használható ez is.

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1164
Grading comment
Köszönöm!
Szakasz vigyázz! Pihenj! :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  perke
3 mins

agree  aronakos: rengeteget hallom a briefing kifejezést + The Oxford American Desk Dictionary egyik magyarázata: instruct in preparation for a task; inform in advance
22 mins

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eligazítás
directing


Explanation:
Nyugodtan mondhatod a briefinget is!

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 20

49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
giving directions in/over


Explanation:
folyó közhasználatú szövegben ezt használnám

Jakab Arpad
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 47