KudoZ home » Hungarian to English » Other

Ne csüggedj!

English translation: Don't fret!

12:29 Jan 12, 2004
Hungarian to English translations [Non-PRO]
Hungarian term or phrase: Ne csüggedj!
*Ne csüggedj, légy leleményes (találd fel magad)!*

Inkább hétköznapi problémák megoldására vonatkozna a biztatás. A "dolog" megtétele nem igényel bátorságot, különösebb készséget, képzettséget, tetszik, nem tetszik, a helyzetet meg kell oldani, pl. valamely "technikai" feltételről az utolsó utáni pillanatban kiderül, hogy nincs.

Melyiket választanátok?

1) Don't be downhearted!
2) Keep up your courage!
3) Never say die!
4) Don't lose your heart!


Vagy esetleg lenne más, akár kicsit szlenges javaslatotok?

Köszi előre is!

Kathrin
Kathrin.B
English translation:Don't fret!
Explanation:
used a lot
Selected response from:

Leslie Gabor
Grading comment
Még keresem az igazit. Köszönöm mindenkinek.

Kathrin
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Don't let yourself down!
Zoltán Törőcsik
5don't get discouraged
xxxdenny
5Don't lose heart
Krisztina Vasarhelyi
5Don't fret!
Leslie Gabor
4Cheer up!
Ágnes Fülöp
4Heads up! or Don't be down!
Albion Languages Kft.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Heads up! or Don't be down!


Explanation:
My favourites..

Albion Languages Kft.
Hungary
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 15

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ne csüggedj!
Don't fret!


Explanation:
used a lot

Leslie Gabor
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 92
Grading comment
Még keresem az igazit. Köszönöm mindenkinek.

Kathrin

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ne csüggedj!
Don't lose heart


Explanation:
Szerintem ez jol kifejezi azt amit leirtal.

Krisztina Vasarhelyi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 8

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ne csüggedj!
don't get discouraged


Explanation:
nem szlenges, de kifejezö



xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1164

2 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Don't let yourself down!


Explanation:
Köznyelvben alkalmazott kifejezés, valahol a szleng és a formális (szótárban megadott) variációk között.

Zoltán Törőcsik
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 4

3 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ne csüggedj!
Cheer up!


Explanation:
vagy

Keep your chin up!

Kitartásra biztatás:
Hang in there! (US)
Keep (it) going/up!

Fő a pozitív gondolkodás... :-)

Ágnes Fülöp
Netherlands
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 88