KudoZ home » Hungarian to English » Other

tematikus üzletház

English translation: theme store

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:tematikus ьzlethбz
English translation:theme store
Entered by: Eva Blanar

00:03 Jan 27, 2004
Hungarian to English translations [PRO]
Hungarian term or phrase: tematikus üzletház
Egy nyúlfarknyi szövegben szerepel: "A szórakoztató-bevásárlóközpontok mellett az újonnan megjelenő tematikus üzletházak, pl. a Budapest Antique Market, továbbra is képesek vásárlókat és bérlőket vonzani." Minek nevezzem ezt angolul?

Előre is köszönöm!
Eva Blanar
Hungary
thematic store / theme store
Explanation:
Találtam példát mindkét megoldásra, lásd az alábbi lonkeket.
Szerintem egyébként a theme store hangzik gördülékenyebben.

http://www.halfbakery.com/category/Business_3a_20Theme_20Sto...

http://www.nacsonline.com/NACS/News/Daily_News_Archives/Marc...

Remélem ez segít

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-01-27 00:22:40 GMT)
--------------------------------------------------

természetesen linkeket akartam írni, nem lonkeket
Selected response from:

Leslie Gabor
Grading comment
Nagyon köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1themed malls
Albion Languages Kft.
5 +1thematic store / theme store
Leslie Gabor


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tematikus üzletház
thematic store / theme store


Explanation:
Találtam példát mindkét megoldásra, lásd az alábbi lonkeket.
Szerintem egyébként a theme store hangzik gördülékenyebben.

http://www.halfbakery.com/category/Business_3a_20Theme_20Sto...

http://www.nacsonline.com/NACS/News/Daily_News_Archives/Marc...

Remélem ez segít

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-01-27 00:22:40 GMT)
--------------------------------------------------

természetesen linkeket akartam írni, nem lonkeket

Leslie Gabor
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 92
Grading comment
Nagyon köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Csaba Ban: gondolom, a "theme park" mintájára született a fogalom és a kifejezés
8 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
themed malls


Explanation:
Theme store is used for shops like the Disney Store which are specially themed for the customers. In this case, though, this is a mall based around a particular theme.

Albion Languages Kft.
Hungary
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Endre Both: Talán inkább theme malls?
1 hr