KudoZ home » Hungarian to English » Poetry & Literature

Tőled forró az ágyunk...

English translation: Your desire sets our bed on fire


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:Tőled forró az ágyunk...
English translation:Your desire sets our bed on fire
Entered by: valderby

08:01 Apr 2, 2008
Hungarian to English translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / rock opera
Hungarian term or phrase: Tőled forró az ágyunk...
Az István, a király egyik jelenetéhez kéne ez a mondat. Koppány feleségei (ágyasai?) éneklik a refrénben. Ehhez kéne egy jó kifejezés angolul. (Ha lehet, 37 karakternél rövidebb). Van valakinek jó ötlete?
Balázs Sudár
Hungary
Your desire sets our bed on fire
Explanation:
Csak egy tipp...
Selected response from:

valderby
Grading comment
Köszönöm mindenkinek a válaszokat. Szerintem ez tökéletes lesz.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8Your desire sets our bed on fire
valderby
4in our bed you are the fire
Katarina Peters
3you burn our bed, you burn us
Gusztáv Jánvári
3you make us hot in the pants
Kornelia Robertson
3you make our bed sizzle
Katarina Peters
3our bed is a hot spot with youHungary GMK


Discussion entries: 9





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
our bed is a hot spot with you


Explanation:
vagy:

You make a hot spot in the bed/change our bed into a hot spot

Hungary GMK
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Krisztina Lelik: nekem is egy unottan internetező pár jut eszembe erről
5 hrs
  -> sajnálom :D

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
Your desire sets our bed on fire


Explanation:
Csak egy tipp...

valderby
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm mindenkinek a válaszokat. Szerintem ez tökéletes lesz.
Notes to answerer
Asker: Ez nagyon tetszik, még a ritmusa is hasonlít némiképp az eredetihez.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi: nem rossz
1 hr
  -> Köszi!

agree  Eniko Wright
1 hr
  -> Köszi!

agree  Andras Mohay: Határozottan jó, s a "bed" virágnyelvi értelme is jól kijön
3 hrs
  -> Köszi!

agree  Krisztina Lelik: Beds are Burning... egykor egyik kedvenc számom volt (semmi köze, csak eszembe jutott, meg hátha kimegy a fejedből tőle, ami zavar): http://www.last.fm/music/Midnight Oil/ videos/ 1-10BbpGKLXqk
5 hrs
  -> Régi szép idők! Köszönöm :)

agree  xxxzsuzsa369: Szerintem annyi is elég lenne, hogy "you set our beds on fire" - így gördülékenyebb és remélhetőleg senki nem fogja szó szerint értelmezni.
7 hrs
  -> Köszi!

agree  Kathrin.B
22 hrs
  -> Köszönöm!

agree  juvera: Az egész mondat kell, különben sületlen lenne. :-)
23 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Istvan Nagy
1 day12 hrs
  -> Köszönöm!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in our bed you are the fire


Explanation:
just another variation

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-04-02 14:17:33 GMT)
--------------------------------------------------

7 syllables - same as original

Katarina Peters
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
you make our bed sizzle


Explanation:
:)

Katarina Peters
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
you make us hot in the pants


Explanation:
Mennyire ragaszkodunk az ágyhoz a fordításban? A hot in the pants kissé szabadabb fordítás, viszont használt angolul...

"hot in the pants

when a person becomes sexually aroused for someone else

Oh man, Mike is so hot in the pants for Melissa!

sexy horny aroused hot pants pants hot tits hotness"

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hot in the pa...

...

A hot in the ass is egy lehetőség, talán még elterjedtebb is, de ebben az összetételben, magukra vonatkoztatva (you make me...), a hot in the pants elfogadhatóbb.

"hot in the ass

A female who is horny and looking. The term comes from the fact that when a female mamale comes into heat, their genital area increases in temperature to help attract males.

"Tasha was so hot in the ass last night she did the whole crew"

hot in the ass

Female who is ready for action."

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hot in the as...


Kornelia Robertson
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Az ágyhoz nem ragaszkodnék, de az talán kissé túl direkt megfogalmazás :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Krisztina Lelik: az ismert rockopera stílusához azért ez nem annyira illik
2 hrs
  -> Ok - az alapján, ahogy a kifejezést itt használják körülöttem, számomra a hot in the pants stílusában nem tért el a tőled forró az ágyunktól, de elfogadom, ha szerintetek túl direkt.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
you burn our bed, you burn us


Explanation:
Erre nincs magyarázat, ez csak egy pillanatnyi előtűnés

Gusztáv Jánvári
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4