meredékkúpos szerszámbefogó

English translation: szerszámbefogó=tool holder

Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Hungarian term or phrase: meredékkúpos szerszámbefogó
Sajon nincs szövegkörnyezet és még találgatni sem tudok, hogy mi lehet a meredékkúp.
Judit7
Hungary
English translation:szerszámbefogó=tool holder
Explanation:
Olyan, hogy "meredék" a maygar nyelvben nincs.
Olyan viszont van, hogy "meredek kúposság" = coarse taper.

A többi már kirakósdi.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-07 19:44:33 (GMT)
--------------------------------------------------

talán: sharp bevelled tool holder?
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Köszönöm! Szerintem is elírhatták, mert én sem találtam ilyen szót.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Socket for Steep Taper Shanks
Jakab Arpad
4 +1szerszámbefogó=tool holder
Péter Tófalvi


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
szerszámbefogó=tool holder


Explanation:
Olyan, hogy "meredék" a maygar nyelvben nincs.
Olyan viszont van, hogy "meredek kúposság" = coarse taper.

A többi már kirakósdi.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-07 19:44:33 (GMT)
--------------------------------------------------

talán: sharp bevelled tool holder?


    n.a.
Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 110
Grading comment
Köszönöm! Szerintem is elírhatták, mert én sem találtam ilyen szót.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
17 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Socket for Steep Taper Shanks


Explanation:

erről van szó, lásd Kempe's Engineers Yearbook 1959, I/380. oldal

Jakab Arpad
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 47