KudoZ home » Hungarian to English » Tech/Engineering

vizesblokk

English translation: plumbing unit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:vizesblokk
English translation:plumbing unit
Entered by: Ildiko Santana

19:05 Apr 3, 2003
Hungarian to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Hungarian term or phrase: vizesblokk
Ez az az izé, hogy "strangokban" kell lenniük a viz- és csatornacsöveknek az épületen belül. A "water mains" jó ide?
Eva Blanar
Hungary
plumbing unit
Explanation:
Ezt hasznaljak.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-05 03:30:03 (GMT)
--------------------------------------------------

Ez mind furdo, WC, konyha, stb. vonatkozasaban alkalmazhato.
Selected response from:

Ildiko Santana
United States
Grading comment
Köszönöm, ez jónak tűnik és köszönet mindenkinek!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1plumbing unit
Ildiko Santana
3 +1sanitary unit
Andras Szekany
3water supply
Ágnes Fülöp


Discussion entries: 2





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sanitary unit


Explanation:
:-)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 145

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ágnes Fülöp: ... vagy akár "sanitary facilities" ref: http://www.gov.on.ca/OFM/codeopin/9-8-1-1.htm
3 hrs

agree  Leush: Agnes otlete tetszik a legjobban :-)
12 hrs

disagree  Ildiko Santana: Ez nemes egyszeruseggel "WC"... Ezert tetted oda a szmajlit is, nem? Kar, hogy mar ketten bedoltek neki.. :D
1 day7 hrs

neutral  isterdei: úgy láttam, hogy a magyar és japán készítés? fordításokban a sanitary szó feltétlenül szerepel. a unit viszont mobil, mig a blokk volna a közelít?bb
1 day13 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
water supply


Explanation:
tágabb értelemben... (inkább közmüvek értelemben)

még linkek:
http://www.agria.hu/(english)/bikersmeeting/hely/indexe.html
http://www.agria.hu/bikersmeeting/hely/

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-05 11:48:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Csak tájékoztatás céljából: \"hot and cold water supply\" is ismeretes.

Lásd:
http://www.hometips.com/hyhw/plumbling/76kitchen.html
http://www.bsi-global.com/Technical Information/Publications...



    Reference: http://www.usinspect.com/plumbing/SupplyLines.asp
    Reference: http://www.tn.gov.in/citizen/wsblnt.htm
Ágnes Fülöp
Netherlands
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 88

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
plumbing unit


Explanation:
Ezt hasznaljak.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-05 03:30:03 (GMT)
--------------------------------------------------

Ez mind furdo, WC, konyha, stb. vonatkozasaban alkalmazhato.

Ildiko Santana
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1628
Grading comment
Köszönöm, ez jónak tűnik és köszönet mindenkinek!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  isterdei: sanitary unit szó gyakrabb magyar és japán készítés? fordításokban, valóban a plumbing unitot kellene használni, de ha ezt mondjuk, akkor a szakemberek vissza kérdeznek, hogy ugye sanitary unitra gondoltunk? jóllehet a sanitary unit mobil dolognak t?nik.
5 hrs

neutral  Ágnes Fülöp: ez a vizvezeték, nem? ... ez kis megkönnyebbülés az arra vágyóknak: http://www.plumbingsupply.com/images/computertoilet.jpg ;-)
10 hrs