KudoZ home » Hungarian to English » Tech/Engineering

forgásponti csap

English translation: hinge pin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:forgásponti csap
English translation:hinge pin
Entered by: Katalin Horváth McClure

04:54 Dec 4, 2003
Hungarian to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Hungarian term or phrase: forgásponti csap
Mélyhűtő ajtóban
Ildiko Santana
United States
hinge pin
Explanation:
Nem ez lenne a hinge pin? Nincs kép vagy rajz erről véletlenül?
Csak arra gondoltam, hogy ha hűtőajtó, az olyan zsanérfélén fordul el általában, abban meg ez van, a hinge pin. Lásd a rajzot a lent megadott címen.
A "forgásponti csap" megfogalmazással az a gondom, hogy ha csap, akkor inkább tengely (a csap) körül fordul el, nem pedig egy pont körül...
Nem találok semmit a neten erre a kifejezésre. Külön forgáspont, meg csap van persze egy csomó.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Koszonom szepen, Kati. Atneztem tobb tucat kezikonyvet, abrakkal; ennel logikusabb megoldast nem tudok en sem. A forgaspontot meg meghagyom a lektornak. ;^)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1forgáspont = zsanér = Scharnier :-) = csuklópánt
Andras Szekany
1 +3hinge pin
Katalin Horváth McClure


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +3
forgásponti csap
hinge pin


Explanation:
Nem ez lenne a hinge pin? Nincs kép vagy rajz erről véletlenül?
Csak arra gondoltam, hogy ha hűtőajtó, az olyan zsanérfélén fordul el általában, abban meg ez van, a hinge pin. Lásd a rajzot a lent megadott címen.
A "forgásponti csap" megfogalmazással az a gondom, hogy ha csap, akkor inkább tengely (a csap) körül fordul el, nem pedig egy pont körül...
Nem találok semmit a neten erre a kifejezésre. Külön forgáspont, meg csap van persze egy csomó.



    Reference: http://www.applianceaid.com/reverse-door-gebm.html
Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1103
Grading comment
Koszonom szepen, Kati. Atneztem tobb tucat kezikonyvet, abrakkal; ennel logikusabb megoldast nem tudok en sem. A forgaspontot meg meghagyom a lektornak. ;^)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Endre Both: Lehetséges, bár ezt talán magyarul is lehetne (ill. lehetett volna) egyszerűbben írni. Több sz.környezet nincs, Ildikó?
1 hr

agree  xxxdenny
1 hr

agree  perke: Szerintem már a magyar is fordítás (félre), ebből lesz a Herz szalámi.
6 hrs

2 days 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
forgásponti csap
forgáspont = zsanér = Scharnier :-) = csuklópánt


Explanation:
csak mert szegény lektor még felsérti a szemét, amikor meglátja :-)szegény édes anyanyelvünk :-(

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 145

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Endre Both
12 hrs