KudoZ home » Hungarian to English » Tech/Engineering

fémforgács

English translation: (metal) shaving(s)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:fémforgács
English translation:(metal) shaving(s)
Entered by: xxxdenny

20:36 Dec 6, 2003
Hungarian to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Hungarian term or phrase: fémforgács
Fémlemez furatának fúrása után maradt hulladék.
Ildiko Santana
United States
cutting, vagy shaving
Explanation:
tapasztalatból

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 12 mins (2003-12-06 21:49:42 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

A metal elhagyható, ha a szövegböl világos, vagy nem fontos.
Igazság szerint a chips is éppen ilyen jó, de azt hiszem inkább a British nyelvterületen.
A magyar anyanyelvüek számára a cutting furcsa, de igazából a forgácsoló szerszámok gyüjtöneve cutting tools, igy a cutting nagyon is helyes és azt hiszem, hogy a leginkább elterjedt. A forgács, amely nem vált le a munkadarabról, az bur, vagy burr.
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Köszi Denny, azt hiszem a metal shavings (tsz) hangzik a legjobban. (vagy elhagyható a "metal"?)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2chips
Endre Both
4cutting, vagy shavingxxxdenny


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
fémforgács
chips


Explanation:
Szerintem ennyi.

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 82

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Éva Vajda
33 mins

agree  Andras Szekany
6 days

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fémforgács
cutting, vagy shaving


Explanation:
tapasztalatból

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 12 mins (2003-12-06 21:49:42 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

A metal elhagyható, ha a szövegböl világos, vagy nem fontos.
Igazság szerint a chips is éppen ilyen jó, de azt hiszem inkább a British nyelvterületen.
A magyar anyanyelvüek számára a cutting furcsa, de igazából a forgácsoló szerszámok gyüjtöneve cutting tools, igy a cutting nagyon is helyes és azt hiszem, hogy a leginkább elterjedt. A forgács, amely nem vált le a munkadarabról, az bur, vagy burr.

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1164
Grading comment
Köszi Denny, azt hiszem a metal shavings (tsz) hangzik a legjobban. (vagy elhagyható a "metal"?)