KudoZ home » Hungarian to French » Electronics / Elect Eng

csepptöltő üzemmód

French translation: charge de maintien


09:11 Apr 4, 2004
Hungarian to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Hungarian term or phrase: csepptöltő üzemmód
Akkumulátorok töltése.

Köszönöm előre.
Katalin Rozália Szász
French translation:charge de maintien
Explanation:
Angolul trickle charge, lásd az alábbi párhuzamos szövegeket.
Selected response from:

Endre Both
Germany
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm mindkettõtöknek.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4charge de maintien
Endre Both
2recharge d'absorption
Eva Blanar


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csepptöltõ üzemmód
charge de maintien


Explanation:
Angolul trickle charge, lásd az alábbi párhuzamos szövegeket.


    Reference: http://data.robbe-online.net/robbe_pdf/P1122_1-8195.pdf
    Reference: http://www.healthcare.ottobock.com/info_download/pdf/647H357...
Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 25
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm mindkettõtöknek.

48 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
csepptöltõ üzemmód
recharge d'absorption


Explanation:
nagyon nem értek hozzá, vigyázat, de van itt pár jónak tûnõ link:


    Reference: http://cetc-varennes.nrcan.gc.ca/fr/publication/2002-134f.pd...
    www.emergi-lite.com/fr/pdf/acdcsystems/ courant_continu_F.pdf
Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 2