KudoZ home » Hungarian to French » Electronics / Elect Eng

puffer töltési üzemmód

French translation: recharge de masse


09:12 Apr 4, 2004
Hungarian to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Hungarian term or phrase: puffer töltési üzemmód
Akkumulátorok töltése.
Katalin Rozália Szász
French translation:recharge de masse
Explanation:
állítólag háromféle töltés van: recharge de masse / d'absorption / de maintien
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Köszönöm. Ezt végül a lektorra hagytam, õ remélhetõleg jobban értett a dologhoz.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4- - -HalmoforBT
1recharge de masse
Eva Blanar


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
puffer töltési üzemmód
recharge de masse


Explanation:
állítólag háromféle töltés van: recharge de masse / d'absorption / de maintien

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Köszönöm. Ezt végül a lektorra hagytam, õ remélhetõleg jobban értett a dologhoz.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
puffer töltési üzemmód
- - -


Explanation:
Nem tudok franciául, ezért csak egy magyar kisegítés: a puffer töltést mondják csepptöltésnek is, ami azt jelenti, hogy csak a kapacitásveszteséget (pl. önkisülésbõl eredõ) pótolja a töltés.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian