KudoZ home » Hungarian to German » Business/Commerce (general)

bevonandó költségek köre

German translation: einzubeziehende Kosten / Umfang der einzubeziehenden Kosten


06:10 Jul 5, 2007
Hungarian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / folyamatcontrolling
Hungarian term or phrase: bevonandó költségek köre
a bevonandóra keresem a megfelelő szót
Judit Sule
German translation:einzubeziehende Kosten / Umfang der einzubeziehenden Kosten
Explanation:
Lásd:
Wirtschaftslexikon:
http://www.wirtschaftslexikon24.net/d/kalkulatorische-kosten...
Steuerberater Online:
http://www.dws-steuerberater-online.de/userseite/dstart.asp?...
Selected response from:

Judit Darnyik
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2einzubeziehende Kosten / Umfang der einzubeziehenden Kosten
Judit Darnyik
4einzubeziehende Kosten
Arpad Csabay


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
einzubeziehende Kosten


Explanation:
Pl egy hitel kamatlábának megállapításába bevonandó költségek köre, ha jól értem a kifejezést. Kontextusból talán többet lehetett volna megtudni, de szerintem erről van szó. Lásd a megadott linkben.

Example sentence(s):
  • http://members.aol.com/mertens1a/content/bedeutungundanwendungpangv.pdf
Arpad Csabay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Judit Darnyik: Nagyon egybehangzóak vagyunk ;-)
4 mins
  -> Igen, és kb egyszerre is fogalmaztuk meg! Üdv :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
einzubeziehende Kosten / Umfang der einzubeziehenden Kosten


Explanation:
Lásd:
Wirtschaftslexikon:
http://www.wirtschaftslexikon24.net/d/kalkulatorische-kosten...
Steuerberater Online:
http://www.dws-steuerberater-online.de/userseite/dstart.asp?...

Judit Darnyik
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrea Szabados
21 mins
  -> Köszi!

agree  Eva Blanar
4 hrs
  -> Köszi!