KudoZ home » Hungarian to German » Engineering: Industrial

rezgővillás szintkapcsoló

German translation: Schwinggabel-Niveauschalter


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:rezgővillás szintkapcsoló
German translation:Schwinggabel-Niveauschalter
Entered by: Gabriella Török

14:20 Dec 7, 2010
Hungarian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / vízkezelés
Hungarian term or phrase: rezgővillás szintkapcsoló
Egy felsorolásban szerepel, Nivelco márka. A honlapon megnézve az alábbi találtam:
Grenzwerschalter, és Vibration.

Ez lenne a jó kifejezés?
Gabriella Török
Schwinggabel-Niveauschalter
Explanation:
-
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Schwinggabel-Niveauschalter
Andras Szekany
4Vibrations-Füllstandsschalter
János Kaiser


Discussion entries: 4





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vibrations-Füllstandsschalter


Explanation:
Ez a szakkifejezés használatos

--------------------------------------------------
Note added at 30 Min. (2010-12-07 14:50:57 GMT)
--------------------------------------------------

Nem értettem pontosan, hogy a magyr kifejezéshez keresed a német megfelelöjét, vagy fordítva? Magyarul inkább "rezgési szintkapcsoló"-nak nevezném:

rezgési szintkapcsoló = Vibrations-Füllstandsschalter

Mi a Nivelco internetcime? Hol írnak róla?


    Reference: http://www.directindustry.de/industrie-hersteller/vibrations...
János Kaiser
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Schwinggabel-Niveauschalter


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm.