KudoZ home » Hungarian to German » Law: Taxation & Customs

összevont adóalapba tartozó jövedelmek

German translation: Einkommen der Einkunftsarten der zusammengefassten Steuerbemessungsgrundlage


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:összevont adóalapba tartozó jövedelmek
German translation:Einkommen der Einkunftsarten der zusammengefassten Steuerbemessungsgrundlage
Entered by: Helmut Kolberg

19:22 Feb 1, 2009
Hungarian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
Hungarian term or phrase: összevont adóalapba tartozó jövedelmek
Személyi jövedelemadó bevallás része

Főként az összevont adóalap kifejezés német megfelelőjét keresem, de hátha tudja valaki a teljes kifejezés pontos német fordítását is.

Előre is köszönöm a segítséget!
Melinda Zimmermann
Germany
Einkommen der Einkunftsarten der zusammengefassten Steuerbemessungsgrundlage
Explanation:
Geht 1:1 nicht, gemeint sind die grün gekennzeichneten Einkunftsarten bezogen auf jeweils mögliche Obergrenzen
Nicht zum ersten Mal funktioniert das Antwortformular nicht, siehe weiter unter Situation in Deutschland. :)
Selected response from:

Helmut Kolberg
Hungary
Grading comment
Vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Einkommen, die in die gesamte Besteuerungsgrundlage einfließenErzsebet Schock
4Einkommen der Einkunftsarten der zusammengefassten Steuerbemessungsgrundlage
Helmut Kolberg


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Einkommen der Einkunftsarten der zusammengefassten Steuerbemessungsgrundlage


Explanation:
Geht 1:1 nicht, gemeint sind die grün gekennzeichneten Einkunftsarten bezogen auf jeweils mögliche Obergrenzen
Nicht zum ersten Mal funktioniert das Antwortformular nicht, siehe weiter unter Situation in Deutschland. :)


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Einkommensteuer
Helmut Kolberg
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 14
Grading comment
Vielen Dank!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Einkommen, die in die gesamte Besteuerungsgrundlage einfließen


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2009-02-01 21:39:53 GMT)
--------------------------------------------------

1) Az összevont adóalap a magánszemély által az adóévben megszerzett összes önálló és nem önálló tevékenységéből származó, valamint egyéb jövedelmének az összege.
http://www.penzugysziget.hu/szemelyi-jovedelemado-torveny/vi...
http://de.encarta.msn.com/encyclopedia_721541745/Besteuerung...


Erzsebet Schock
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman