KudoZ home » Hungarian to German » Law: Contract(s)

továbbhasznosítás

German translation: die Überlassung der Wohnung an Dritte

21:16 Oct 31, 2005
Hungarian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Hungarian term or phrase: továbbhasznosítás
A Bérlemény harmadik fél részére történő hasznosítása

A továbbhasznosítás nem akadályozhatja a Bérbeadó jelen szerződésben meghatározott tevékenységét.
dicsi69
German translation:die Überlassung der Wohnung an Dritte
Explanation:
körülirnám a fenti kifejezéssel vagy az UNTERVERMIETUNG kifejezest hasznalnam
Selected response from:

Dr. Orsolya Farkas
Germany
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3die Überlassung der Wohnung an Dritte
Dr. Orsolya Farkas
3Weiterverwertung
Endre Both


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
továbbhasznosítás
Weiterverwertung


Explanation:
Közvetlen fordítás, a szövegkörnyezet ugyanis nem egészen világos.

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
továbbhasznosítás
die Überlassung der Wohnung an Dritte


Explanation:
körülirnám a fenti kifejezéssel vagy az UNTERVERMIETUNG kifejezest hasznalnam

Dr. Orsolya Farkas
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: Untervermietung
2 hrs

agree  xxxCSsys
4 hrs

agree  Rita Fejér
9 hrs