KudoZ home » Hungarian to German » Law: Contract(s)

a hitelkeret feltöltődő jellegű

German translation: revolvierende Kredite

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:a hitelkeret feltöltődő jellegű
German translation:revolvierende Kredite

19:19 Nov 16, 2006
Hungarian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Darlehensverträge, Bankkredite
Hungarian term or phrase: a hitelkeret feltöltődő jellegű
ugyanabban a hitelszerződésben (banki hitel)
Claudia Birea
revolvierende Kredite
Explanation:
a feltöltődő jellegű szerintem tautológia: vagy feltöltődik (és újra igénybe vehető) vagy nem.
Roll-over Kredite is jó (mindkettőnek csak többesszáma van)
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Köszönöm szépen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2revolvierende Kredite
Eva Blanar
3roulierender Kredit(rahmen)
Iris Réthy


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
revolvierende Kredite


Explanation:
a feltöltődő jellegű szerintem tautológia: vagy feltöltődik (és újra igénybe vehető) vagy nem.
Roll-over Kredite is jó (mindkettőnek csak többesszáma van)

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Köszönöm szépen
Notes to answerer
Asker: Nagyon szépen köszönöm. Éppen ez a gond, hogy többesszám, itt viszont arról az egy bizonyos hitelröl van szó.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iris Réthy: igen, ez sokkal gyakoribb
22 mins

agree  Andrea Szabados
55 mins

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
roulierender Kredit(rahmen)


Explanation:
a magyarban is használják a "rulírozó" kifejezést.
"Roulierend: Bei roulierenden Krediten wird ein Kreditrahmen vereinbart, bis zu dessen Höhe Beträge während der Laufzeit des Kredites immer beansprucht werden können."
http://www.kulturberichte.de/referate/Die Arten der Finanzie...


    Reference: http://www.kredite-2.de/static/17/Roulierender%20Kredit.html
    Reference: http://www.ofe.hu/jo_tudni/hitelkartya.htm
Iris Réthy
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Köszönöm szépen