KudoZ home » Hungarian to German » Law/Patents

egyenesági leszármazott

German translation: -r Abkömmling in gerader Linie


10:24 Dec 22, 2003
Hungarian to German translations [PRO]
Law/Patents
Hungarian term or phrase: egyenesági leszármazott
...X.Y., mint V.W. vérszerinti, egyenesági leszármazottja kijelentem...
Aniko Varszegi
German translation:-r Abkömmling in gerader Linie
Explanation:

Ennél rövidebbet nem tudok.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszi mindenkinek a segítséget. Ezt a változatot szebben be tudtam illeszteni a fordítandómba, de nekem a másik is tetszett :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1geradlinige Verwandte bzw. Nachfahren
Karin Toth
4-r Abkömmling in gerader LiniexxxHungi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
egyenesági leszármazott
-r Abkömmling in gerader Linie


Explanation:

Ennél rövidebbet nem tudok.

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 35
Grading comment
Köszi mindenkinek a segítséget. Ezt a változatot szebben be tudtam illeszteni a fordítandómba, de nekem a másik is tetszett :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
geradlinige Verwandte bzw. Nachfahren


Explanation:
www.hinterpommern.de/Wegweiser/node59.html

Karin Toth
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maxipocak: Annyi megjegyzéssel, hogy a Nachfahren=utód. (ami persze nem más, mint egyenesági leszármazott)
5 days