KudoZ home » Hungarian to German » Mechanics / Mech Engineering

köténylemez

German translation: Frontblech


04:50 Aug 2, 2004
Hungarian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Hungarian term or phrase: köténylemez
autóalkatrészként (felsorolásban szerepel)
Schürzenblech esetleg?
Peter Posch
German translation:Frontblech
Explanation:
Szerintem az autókarosszéria ezen részét így hívják.
Selected response from:

T. Czibulyás
Grading comment
Köszönöm szépen a segítséget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4FrontschürzeHalmoforBT
4FrontblechT. Czibulyás


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
köténylemez
Frontblech


Explanation:
Szerintem az autókarosszéria ezen részét így hívják.

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm szépen a segítséget

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
köténylemez
Frontschürze


Explanation:
Karosserieteile
Abdeckungen (166)
Außenspiegel (1585)
Embleme (450)
Front- & Kühlergrills (1159)
Frontschürzen (266)
Heckschürzen (173)
Kofferraum- & Heckklappen (652)
Kotflügel (949)
Motorhauben (493)
Schiebedächer (134)
Schlösser & Verriegelung (298)
Schmutzfänger (62)
Stoßstangen & -fänger (1597)
Tanks (117)
Türen (2571)
Türgriffe, außen (181)
Wind- und Regenabweiser (151)
Zierleisten (239)
Sonstige (1519)



    Reference: http://motors.listings.ebay.de/Teile-Zubehoer-fuer-Autos_Kar...
HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian