KudoZ home » Hungarian to Romanian » Marketing / Market Research

bevezető ár

Romanian translation: preţ de lansare

10:51 Nov 23, 2006
Hungarian to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Hungarian term or phrase: bevezető ár
SOS!
cerceluska
Romanian translation:preţ de lansare
Explanation:
e doar o propunere, deoarece nu ştiu exact ce înseamnă termenul în maghiară - poate în marketing este ceva consacrat
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Mersi mult, asta-i cuvantul.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5preţ promoţional
olympikon
1 +1preţ de lansare
Elvira Stoianov


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
preţ de lansare


Explanation:
e doar o propunere, deoarece nu ştiu exact ce înseamnă termenul în maghiară - poate în marketing este ceva consacrat

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mersi mult, asta-i cuvantul.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidia Matei: fara nici un context, cred ca este cea mai buna varianta; chiar si in context protocolare de marketing, am intalnit aceasta denumire
2 hrs

22 days   confidence: Answerer confidence 5/5
preţ promoţional


Explanation:
kissé megkésve, de ez a helyes fordítás

Example sentence(s):
  • preţul promoţional al produsului este de:
olympikon
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian