zinco titanio, accoglienza, spazi distributivi

Bulgarian translation: титан-цинк, приемна, разпределителни пространства

19:00 Jul 28, 2009
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Architecture / архитектура
Italian term or phrase: zinco titanio, accoglienza, spazi distributivi
facciata ventilata in zinco titanio,
All'interno si trovano accoglienza e tutti gli spazi distributivi dell' intervenza.

За spazi distributivi се чудя дали не са сервизни помещения.

Много благодаря
Valentina Assenova-Shopova
Bulgarian translation:титан-цинк, приемна, разпределителни пространства
Explanation:
Архитект Пей е защитавал позицията, че подземното пространство на приемната и разпределителната зала трябва да има естествено осветление – „Вие няма да влизате и слизате надолу като в метрото” и е твърдял, че ще направи решение, което няма да има ни най-малко вид на подземно пространство.
Selected response from:

Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
Bulgaria
Grading comment
Много изчерпателен отговор
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1титан-цинк
lana06
4титан-цинк, приемна, разпределителни пространства
Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)


Discussion entries: 4





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
титан-цинк


Explanation:
вентилирана (окачена) фасада от титан-цинкова ламарина(панели)


    Reference: http://www.schloss.bg/partners.html
    Reference: http://www.lozendor.com/titancink.php
lana06
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
3 mins

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
титан-цинк, приемна, разпределителни пространства


Explanation:
Архитект Пей е защитавал позицията, че подземното пространство на приемната и разпределителната зала трябва да има естествено осветление – „Вие няма да влизате и слизате надолу като в метрото” и е твърдял, че ще направи решение, което няма да има ни най-малко вид на подземно пространство.

Example sentence(s):
  • Архитект Пей е защитавал позицията, че подземното пространство на приемната и разпределителната зала трябва да има естествено осветление

    Reference: http://www.forma1bg.com/world-architecture/architecture-pari...
    Reference: http://www.archidea.bg/page.php?id=302
Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Много изчерпателен отговор




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search