procuratore della repubblica

Croatian translation: državni odvjetnik

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:procuratore della repubblica
Croatian translation:državni odvjetnik
Entered by: Maja Engel

15:04 Mar 26, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics
Italian term or phrase: procuratore della repubblica
sto je to u hrvatskoj? naime, nalazi mi se na jednom apostillu, pa mislim da nije drzavni odvjetnik...
Maja Engel
državni odvjetnik
Explanation:
Tako se ta funkcija zove kod nas po novom (zapravo već nekoliko godina).

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-03-26 15:30:49 GMT)
--------------------------------------------------

Izvor: HR-TAL poslovni rječnik, Školska knjiga, Zgb, 2007.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-03-26 15:36:33 GMT)
--------------------------------------------------

Na njemačkom je Oberstaatsanwalt (izvor: Langenscheidt Wirtschaft, Finanzen und Handel). Ne vjerujem da može biti nešto drugo.
Selected response from:

Ivana Kahle
Croatia
Grading comment
odlicno, samo mi je bilo malo cudno da se apostillama bave procuratori, odnosno drzavni odvjetnici. hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5državni odvjetnik
Ivana Kahle
4 +1javni tužilac
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
javni tužilac


Explanation:
Rif. M. Deanovic - J. Jernej
Talijansko - Hrvatski ili Srpski Rjecnik


Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ta funkcija u hrvatskoj vise ne postoji, sada se javni tuzilac ili tuzitelj zove drzavni odvjetnik, samo nisam mislila da drzavni odvjetnik izdaje apostille. u hrvatskoj se to radi u pisarnici suda..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedim Sahovic
9 mins
  -> Zahvaljujem.

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
državni odvjetnik


Explanation:
Tako se ta funkcija zove kod nas po novom (zapravo već nekoliko godina).

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-03-26 15:30:49 GMT)
--------------------------------------------------

Izvor: HR-TAL poslovni rječnik, Školska knjiga, Zgb, 2007.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-03-26 15:36:33 GMT)
--------------------------------------------------

Na njemačkom je Oberstaatsanwalt (izvor: Langenscheidt Wirtschaft, Finanzen und Handel). Ne vjerujem da može biti nešto drugo.

Ivana Kahle
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
odlicno, samo mi je bilo malo cudno da se apostillama bave procuratori, odnosno drzavni odvjetnici. hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search