voce autorevole

Croatian translation: glas autoriteta

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:voce autorevole
Croatian translation:glas autoriteta
Entered by: Guido Villa

21:00 Feb 2, 2013
Italian to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics
Italian term or phrase: voce autorevole
Nel senso di "voce autorevole del Presidente della Repubblica"
Guido Villa
Italy
glas autoriteta / autoritaran glas
Explanation:
dakle, ne opisuje kvalitetu koliko izvor toga glasa, govori od koga potječe i zašto se sluša: glas autoriteta kao što je Presdjednik Republike
Selected response from:

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1glas autoriteta / autoritaran glas
Kolumbina Benčević Tomljanović
3autoritativan glas
igorkocelj


Discussion entries: 1





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
autoritativan glas


Explanation:
prijedlog ... ili "odlučnim tonom"
"Nadam se da će hrvatske vlasti reagirati brzo i u skladu sa zakonom”, rekao je odlučnim tonom u ponedjeljak ujutro za Nacional Paddy Ashdown, visoki predstavnik međunarodne zajednice u BiH."
http://www.nacional.hr/clanak/10872/citav-je-balkan-jedinstv...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-02-02 22:26:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://it.wiktionary.org/wiki/autorevole
http://en.wiktionary.org/wiki/autorevole

Example sentence(s):
  • Sudac Theodor Meron počeo je govoriti autoritativnim glasom
  • Nyeov autoritativni glas, vjeruje Bauman, putokaz je ka izlazu iz predugog „niza propalih vojnih pustolovina i tek prozirno zamaskiranih poraza"

    Reference: http://hjp.novi-liber.hr/index.php?show=search
    Reference: http://www.nacional.hr/clanak/130102/meka-moc-i-tvrde-cinjen...
igorkocelj
Native speaker of: Croatian
Notes to answerer
Asker: Grazie, ma autorevole non è autoritaria, la risposta è senz'altro errata


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
glas autoriteta / autoritaran glas


Explanation:
dakle, ne opisuje kvalitetu koliko izvor toga glasa, govori od koga potječe i zašto se sluša: glas autoriteta kao što je Presdjednik Republike

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Mog glas za "glas autoriteta".
2 hrs
  -> hvala, Ivana!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search