Pannelli radianti

Croatian translation: (izolacijske) raster ploče / raster paneli / sistemske ploče

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Pannelli radianti
Croatian translation:(izolacijske) raster ploče / raster paneli / sistemske ploče
Entered by: Lea Lozančić

13:28 Apr 12, 2018
Italian to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Italian term or phrase: Pannelli radianti
Trebam prevesti izraz pannelli radianti bez da specificiram radi li se o podu, stropu ili zidu.

Evo pojašnjenja o čemu se radi u mom tekstu:

https://it.wikipedia.org/wiki/Pannelli_radianti


Hvala
Laura
Laura1
(izolacijske) raster ploče / raster paneli / sistemske ploče
Explanation:
Kod ugradnje cijevi podnoga grijanja, često koristimo sistemske izolacijske ploče s čepovima koje mogu biti izrađene od ekspandiranog polistirena, prevučene polietilenskom folijom.
Ploče na gornjoj strani imaju raster osmerokutnih, okruglih ili zvjezdastih čepova koji omogućavaju brzu ugradnju grijaćih cijevi.
Uobičajena debljina ploča od ekspandiranog polistirena kreće se između 30 i 33 mm, a primjerene su za izvedbu podnoga grijanja, kako u stambenim, tako i u poslovnim prostorima. Rabe se kod normalnih tlačnih opterećenja i udarnog zvuka.

https://www.emajstor.hr/clanak/103/Sistemske_ploce_za_podno_...
Selected response from:

Lea Lozančić
Italy
Grading comment
Hvala.
Laura
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(izolacijske) raster ploče / raster paneli / sistemske ploče
Lea Lozančić
4zračeće grijaće ploče / zračeći paneli za grijanje
Vladimir Trkovnik


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
(izolacijske) raster ploče / raster paneli / sistemske ploče


Explanation:
Kod ugradnje cijevi podnoga grijanja, često koristimo sistemske izolacijske ploče s čepovima koje mogu biti izrađene od ekspandiranog polistirena, prevučene polietilenskom folijom.
Ploče na gornjoj strani imaju raster osmerokutnih, okruglih ili zvjezdastih čepova koji omogućavaju brzu ugradnju grijaćih cijevi.
Uobičajena debljina ploča od ekspandiranog polistirena kreće se između 30 i 33 mm, a primjerene su za izvedbu podnoga grijanja, kako u stambenim, tako i u poslovnim prostorima. Rabe se kod normalnih tlačnih opterećenja i udarnog zvuka.

https://www.emajstor.hr/clanak/103/Sistemske_ploce_za_podno_...

Lea Lozančić
Italy
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 19
Grading comment
Hvala.
Laura

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zračeće grijaće ploče / zračeći paneli za grijanje


Explanation:
Prijedlog.

Pogledajte referencu dolje niže


    Reference: http://korak.com.hr/korak-026-lipanj-2009-podne-obloge-u-poz...
Vladimir Trkovnik
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search