videata

Croatian translation: EKRANSKI PRIKAZ

22:03 May 4, 2003
Italian to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: videata
software. opisuju se razlièite "videate" koje se otvaraju prilikom korištenja programa. Potrebna mi je odgovarajuæa hrvatska rijeè. unaprijed hvala!
evaesse
Croatian translation:EKRANSKI PRIKAZ
Explanation:
l'INSIEME DEI CARATTERI E DELLE IMMAGINI VISUALIZZATI CONTEMPORANEAMENTE SULLO SCHERMO DI UN VIDEOTERMINALE (TERMINALE DOTATO DA MONITORE) - lo Zingarelli 2000
SIN. SCHERMATA
Selected response from:

Laura1
Grading comment
Zahvaljujem, prijevod sam vec predala ali sam i ja na kraju koristila taj izraz. Hvala i alzu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4video-sekvenca
alz
3EKRANSKI PRIKAZ
Laura1


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
video-sekvenca


Explanation:
video-sekvenca
...Također je moguće odabrati ikonu , čime se otvara novi prozor u kojem
se prikazuje video sekvenca.

video-uputa
video-prezentacija
video-izbornik
mogle bi biti alternative ovisno o kontekstu


    Reference: http://lab405.fesb.hr/DICTY/help.htm
alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 290

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
EKRANSKI PRIKAZ


Explanation:
l'INSIEME DEI CARATTERI E DELLE IMMAGINI VISUALIZZATI CONTEMPORANEAMENTE SULLO SCHERMO DI UN VIDEOTERMINALE (TERMINALE DOTATO DA MONITORE) - lo Zingarelli 2000
SIN. SCHERMATA


    Reference: http://labmis.diepa.unipa.it/labmis/vocab/v.htm
    Reference: http://www.hsm.hr/pantone.htm
Laura1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 20
Grading comment
Zahvaljujem, prijevod sam vec predala ali sam i ja na kraju koristila taj izraz. Hvala i alzu.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search