gocce di pan di spagna al caffè

Czech translation: sušenky z piškotového těsta s kávou / kávové sušenky z piškotového těsta

10:23 Apr 18, 2018
Italian to Czech translations [PRO]
Food & Drink / zmrzlina
Italian term or phrase: gocce di pan di spagna al caffè
Gelato al gusto tiramisù con variegatura al caffè (8%) e gocce di pan di spagna al caffè (4%)

pan di spagna je asi piškotové těsto (kávové), nevím, jak přeložit gocce v této souvislosti

díky
Ales Horak
Czech Republic
Czech translation:sušenky z piškotového těsta s kávou / kávové sušenky z piškotového těsta
Explanation:
Ty "gocce" se týkají zpôsobu přípravy a ne výsledního tvaru

https://www.labottegadelledolcitradizioni.it/2012/02/gocce-d...
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kousky kávového piškotového těsta
Klara Zejdlova
4sušenky z piškotového těsta s kávou / kávové sušenky z piškotového těsta
Igor BURAK


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sušenky z piškotového těsta s kávou / kávové sušenky z piškotového těsta


Explanation:
Ty "gocce" se týkají zpôsobu přípravy a ne výsledního tvaru

https://www.labottegadelledolcitradizioni.it/2012/02/gocce-d...

Igor BURAK
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 14
Notes to answerer
Asker: super, díky moc - to dává smysl


5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kousky kávového piškotového těsta


Explanation:
Určitě už je pozdě, ale já bych to do zmrzliny přeložila tímto způsobem, protože pan di spagna je měkké piškotové těsto, kdežto sušenky jsou tvrdé (křupavé) - italsky biscotti

Klara Zejdlova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search