dotare e far esporre

Czech translation: vybavit (svůj personál) identifikační/m průkazkou/em, který musí viditelně nosit

09:58 Nov 20, 2018
Italian to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / CONTRATTO DI PRESTAZIONE
Italian term or phrase: dotare e far esporre
7.5 L'Impresa si impegna a dotare e far esporre al proprio personale il tesserino di riconoscimento durante l'Attività oggetto del contratto.

Díky!
Ales Horak
Czech Republic
Czech translation:vybavit (svůj personál) identifikační/m průkazkou/em, který musí viditelně nosit
Explanation:
https://www.google.com/search?client=firefox-b&ei=Ed3zW6igE8...
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
díky oběma (body rychlejšímu)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poskytnout a vystavit
Pavla Gruzova
3vybavit (svůj personál) identifikační/m průkazkou/em, který musí viditelně nosit
Igor BURAK


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vybavit (svůj personál) identifikační/m průkazkou/em, který musí viditelně nosit


Explanation:
https://www.google.com/search?client=firefox-b&ei=Ed3zW6igE8...

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Grading comment
díky oběma (body rychlejšímu)

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poskytnout a vystavit


Explanation:
Aleši, větou chtějí říci, že podnik se zavazuje poskytnout svým pracovníkům identifikační kartičku, která bude muset být během provádění smluvních činností vystavena, tj. kterou si budou pracovníci muset asi někam připnout.

--------------------------------------------------
Note added at 27 min (2018-11-20 10:25:17 GMT)
--------------------------------------------------

Fajn, měj se.

Pavla Gruzova
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: díky, pavli, ano, tak jsem to chápal, šlo i o tu formulaci





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search