e che non si determinino processi di deterioramento

Dutch translation: en er zich geen rottingsprocessen meer kunnen manifesteren

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:e che non si determinino processi di deterioramento
Dutch translation:en er zich geen rottingsprocessen meer kunnen manifesteren
Entered by: Anthony Michils

17:41 Jan 30, 2005
Italian to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / rijst
Italian term or phrase: e che non si determinino processi di deterioramento
Il riso greggio, o risone, è pertanto immesso negli impianti di essicazione in modo che l’umidità scenda a 14-15° e che non si determinino processi di deterioramento.

'Ongedopte rijst, of padie, wordt daarom ingebracht in de drogingsystemen, tot de vochtigheidsgraad daalt tot 14-15° en er zich geen rottingsprocessen meer kunnen manifesteren.'

Jullie mening is welkom !!
Anthony Michils
drooginstallaties , opdat de
Explanation:
drogingssystemen vind ik niet mooi klinken, mar is misschien wel goed.
in modo che wordt volgens mij beter vertaald met "opdat"
Selected response from:

pauline (X)
Grading comment
Bedankt, Joris!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zie onderaan:
Joris Bogaert
3drooginstallaties , opdat de
pauline (X)


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drooginstallaties , opdat de


Explanation:
drogingssystemen vind ik niet mooi klinken, mar is misschien wel goed.
in modo che wordt volgens mij beter vertaald met "opdat"

pauline (X)
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bedankt, Joris!

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zie onderaan:


Explanation:
Eenvoudiger is misschien:
Om het rotten tegen te gaan wordt de ongedopte rijst, ook wel padie genoemd, machinaal gedroogd om de vochtigheidsgraad tot 14-15° te reduceren.

Joris Bogaert
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simo Blom
21 hrs
  -> Nogmaals bedankt (er zijn niet veel mensente zien voor IT-NL..)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search