i quantitativi di sostanze caratteristiche del riso

Dutch translation: het aantal kenmerkende voedingsstoffen van rijst

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:i quantitativi di sostanze caratteristiche del riso
Dutch translation:het aantal kenmerkende voedingsstoffen van rijst
Entered by: Anthony Michils

13:04 Jan 31, 2005
Italian to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / rijst
Italian term or phrase: i quantitativi di sostanze caratteristiche del riso
Ligt het aan mij (te veel rijst op te korte tijd kunnen de hersenen schaden, me dunkt...) dat ik hier geen aanvaardbare vertaling voor vind ?
Anthony Michils
het aantal kenmerkende voedingsstoffen van rijst
Explanation:
Hangt inderdaad van de context af, maar als losse zin zou ik het zo vertalen.
Selected response from:

tartuca (X)
Grading comment
Bedankt, tartuca !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1het aantal kenmerkende voedingsstoffen van rijst
tartuca (X)
2 +1de hoeveelheid van de samenstellende onderdelen van rijst
Joris Bogaert


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
de hoeveelheid van de samenstellende onderdelen van rijst


Explanation:
Wel moeilijk zonder een béétje meer context...
Misschien kan (en mag) immers ook gewoon:
de samenstelling van rijst


Joris Bogaert
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simo Blom
18 hrs
  -> Bedankt!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
het aantal kenmerkende voedingsstoffen van rijst


Explanation:
Hangt inderdaad van de context af, maar als losse zin zou ik het zo vertalen.

tartuca (X)
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt, tartuca !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pauline (X): klinkt goed en is letterlijk vertaald
15 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search