completezza di funzioni

Dutch translation: volledigheid van functies

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:completezza di funzioni
Dutch translation:volledigheid van functies
Entered by: Maaike van Vlijmen

18:27 Jan 4, 2017
Italian to Dutch translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Italian term or phrase: completezza di funzioni
Productkenmerk. Het idee is "alles zit erop"… Hebben wij hier een woord voor?
Alvast dank!
Maaike van Vlijmen
Netherlands
volledigheid van functies
Explanation:
Volledigheid van functies en mogelijkheden


... is uw mening over … 1. De functionaliteit. Volledigheid van functies en mogelijkheden, zoals leerlinggegevens, roosters, toetsen, ouderportaal, tellingen , etc.
http://www.verenigingdelphi.nl/formulieren/enquete-tevredenh...

[PDF] Kennis en instrumenten
volledigheid van functies mogelijk. Het model onderscheidt de volgende dimensies: 1. de functiesamenstelling: Biedt de functie een logisch samenhangend ...
https://www.aeno.nl/wp-content/uploads/2014/03/Webdocument-G...

[PDF] en beloningsdifferentiatie in PO, VO en BVE
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-30800-VIII-158-b...
... randvoorwaarden van aantrekkelijkheid en volledigheid van functies. Het verdient geen aanbeveling het huidige functiegebouw nader door te ...

[PDF] Ergonomische en functie-inhoudelijke aspecten - Nederlandse ...
www.veiligheidskunde.nl/xu/document/cms/streambin.asp?...
Een andere mogelijkheid om de volledigheid van functies te verbete- ren is het invoeren van taakgroepen, zoals bij de vemieuwingsmaatregelen reeds is ...

[PDF] Download hier de pdf. - Tijdschrift voor HRM
www.tijdschriftvoorhrm.nl/newhrm/downloaddocument.php?...
Dhondt en Vaas. (1996) vonden dat autonomie en volledigheid van functies bijdragen aan het innovatievermogen van organisaties. De Erasmus Monitor van.

[PDF] PDF hosted at the Radboud Repository of the Radboud University ...
... vonden dat autonomie en volledigheid van functies bijdragen aan het innovatievermogen van organisaties. De Erasmus Monitor van de ...
http://repository.ubn.ru.nl/bitstream/handle/2066/74385/7438...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2017-01-04 18:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

Productkenmerken . . . . optimalisatie en volledigheid van functies

***Productkenmerken*** (handleiding voor gebruik, duurzaamheid, afbeelding van .... richt zich dan op de ***optimalisatie en volledigheid van functies***.
http://publications.tno.nl/publication/34619644/.../beekum-1...
Selected response from:

Cristina Bufi Poecksteiner, M.A.
Austria
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4multifunctioneel/veelzijdig (-heid)
Zerlina
3volledigheid van functies
Cristina Bufi Poecksteiner, M.A.


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
volledigheid van functies


Explanation:
Volledigheid van functies en mogelijkheden


... is uw mening over … 1. De functionaliteit. Volledigheid van functies en mogelijkheden, zoals leerlinggegevens, roosters, toetsen, ouderportaal, tellingen , etc.
http://www.verenigingdelphi.nl/formulieren/enquete-tevredenh...

[PDF] Kennis en instrumenten
volledigheid van functies mogelijk. Het model onderscheidt de volgende dimensies: 1. de functiesamenstelling: Biedt de functie een logisch samenhangend ...
https://www.aeno.nl/wp-content/uploads/2014/03/Webdocument-G...

[PDF] en beloningsdifferentiatie in PO, VO en BVE
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-30800-VIII-158-b...
... randvoorwaarden van aantrekkelijkheid en volledigheid van functies. Het verdient geen aanbeveling het huidige functiegebouw nader door te ...

[PDF] Ergonomische en functie-inhoudelijke aspecten - Nederlandse ...
www.veiligheidskunde.nl/xu/document/cms/streambin.asp?...
Een andere mogelijkheid om de volledigheid van functies te verbete- ren is het invoeren van taakgroepen, zoals bij de vemieuwingsmaatregelen reeds is ...

[PDF] Download hier de pdf. - Tijdschrift voor HRM
www.tijdschriftvoorhrm.nl/newhrm/downloaddocument.php?...
Dhondt en Vaas. (1996) vonden dat autonomie en volledigheid van functies bijdragen aan het innovatievermogen van organisaties. De Erasmus Monitor van.

[PDF] PDF hosted at the Radboud Repository of the Radboud University ...
... vonden dat autonomie en volledigheid van functies bijdragen aan het innovatievermogen van organisaties. De Erasmus Monitor van de ...
http://repository.ubn.ru.nl/bitstream/handle/2066/74385/7438...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2017-01-04 18:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

Productkenmerken . . . . optimalisatie en volledigheid van functies

***Productkenmerken*** (handleiding voor gebruik, duurzaamheid, afbeelding van .... richt zich dan op de ***optimalisatie en volledigheid van functies***.
http://publications.tno.nl/publication/34619644/.../beekum-1...

Cristina Bufi Poecksteiner, M.A.
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt!

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
multifunctioneel/veelzijdig (-heid)


Explanation:
numerosi riscontri, applicabili a una infinità di prodotti e di funzioni

Anche 'multifunctioneelheid', un po' bruttino magari

Zerlina
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in ItalianItalian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search