db controllo usati=85

Romanian translation: nivel de zgomot maxim admis 85 db

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:db controllo usati=85
Romanian translation:nivel de zgomot maxim admis 85 db
Entered by: Anca Maria Marin

05:11 May 15, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
Italian term or phrase: db controllo usati=85
silenziatore db controllo usati




Multumesc
Carmen Lapadat
Romania
nivel de zgomot maxim admis 85 db
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2009-05-15 06:33:16 GMT)
--------------------------------------------------

amortizor: nivel de zgomot maxim admis 85 db

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2009-05-15 06:42:02 GMT)
--------------------------------------------------

Amortizor de zgomot automat brevetat incorporat, care permite economisirea energiei si reduce nivelul zgomotului.....
http://www.sfera.com.ro/exhaustare_filtrare/service-auto.php
Selected response from:

Anca Maria Marin
Romania
Grading comment
Multumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3nivel de zgomot maxim admis 85 db
Anca Maria Marin
4 -3[damortizor de zgomot] db ( decibel) control la mâna a doua = 85
Constantinos Faridis (X)
Summary of reference entries provided
Context derutant
Monica Tuduce

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -3
[damortizor de zgomot] db ( decibel) control la mâna a doua = 85


Explanation:
[damortizor de zgomot] db ( decibel) control la mâna a doua = 85

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Monica Tuduce: What is this? Google translate?
6 mins

disagree  Anca Maria Marin: De acord cu Monica .... orice variantă propusă ar trebui să aibă un sens...
4 hrs

disagree  Loredana Florescu (X): Cum adica control la mana a doua?
6 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
nivel de zgomot maxim admis 85 db


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2009-05-15 06:33:16 GMT)
--------------------------------------------------

amortizor: nivel de zgomot maxim admis 85 db

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2009-05-15 06:42:02 GMT)
--------------------------------------------------

Amortizor de zgomot automat brevetat incorporat, care permite economisirea energiei si reduce nivelul zgomotului.....
http://www.sfera.com.ro/exhaustare_filtrare/service-auto.php

Example sentence(s):
  • Nivelul de zgomot maxim admis este cuprins intre 60 si 78 db
Anca Maria Marin
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Multumesc !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentina Meyer
1 hr
  -> Multumesc frumos! :)

agree  Monica Tuduce: Desigur, e nivelul de zgomot maxim admis. „Silenziatore” e la poziția anterioară în certificatul de tip vechi, chiar mă miram ce caută una după alta.
3 hrs
  -> Multumesc frumos, Monica! :)

agree  Loredana Florescu (X)
6 days
  -> Multumesc frumos! :)




Reference comments


4 hrs
Reference: Context derutant

Reference information:
Conform fotografiei:
http://www.comune.prato.it/trasporti/aree/common/img/euro2.j...
Silenziatore e la o poziție din certificat și da, înseamnă amortizor de zgomot, doar că alături se completează DA sau NU, în funcție de dotarea vehiculului.
Iar „db controllo usati” e poziția următoare și desigur, traducerea Ancăi e cea potrivită.

Am ales să ascund răspunsul meu pentru a nu crea confuzie și altora :).

Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search