GANCIO DI TRAINO

Romanian translation: carlig de tractare/remorcare

12:32 Jun 15, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Italian term or phrase: GANCIO DI TRAINO
certificat de inmatriculare :Il veicolo puo' essere dotato fin dal origine del GANCIO DI TRAINO

MULTUMESC !
Carmen Lapadat
Romania
Romanian translation:carlig de tractare/remorcare
Explanation:
.


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-06-15 12:38:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.it/search?hl=it&q="carlig de remorcare"&me...
http://www.google.it/search?hl=it&q="carlig de tractare"&btn...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-06-15 12:40:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.clubafaceri.ro/director/stand/23737/73608/bara sp...


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-06-15 12:42:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.clubafaceri.ro/produsehot/tractare/25/25
Dotari: cabina inchisa, incalzire, sistem audio, stergatoare parbriz fata/spate, sistem de iluminare si semnalizare, proiectoare fata/spate, girofar, dispozitiv de remorcare (carlig de tractare), priza alimentare remorca

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2009-06-15 12:45:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.gm-press.com/RO/site/article.php?aid=3445
Asistenţă stabilitate pentru remorcă. Atunci când este prevăzut cu un cârlig de tractare pliabil, modelul Insignia vine echipat cu funcţia de stabilitate pentru remorcă, care îi conferă acesteia un nivel optim de stabilitate.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2009-06-15 12:45:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ziua.ro/blogs_view.php?data=2009-06-05&id=317
Un handicap remarcabil este inexistenta in dotarea de serie a unui carlig de tractare.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2009-06-15 12:52:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.suzukiauto.ro/Carlig-de-tractare-detasabil.html*a...

http://www.audi.ro/mehr.php?K_ID=122
Sistem de remorcare
Cârlig de remorcare rabatabil mecanic, cu acţionare printr-o rozetă situată în portbagaj, cu lampă de control de tip LED integrată în rozetă şi lampă de control pe bord.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2009-06-15 12:53:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.motortuning.ro/page.php?74
Senzor de parcare fără fir, digital. Numele producătorului garantează calitate fără compromisuri! Dispune de display LCD şi avertizare sonoră. Produsul este compatibil cu roata de rezervă montată exterior şi cu cârlig de remorcare.


--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2009-06-15 12:56:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.osim.ro/desene/DMI-clasificare/locarno-cls12.pdf
Mijloace d etransport si de ridicat

D 0246 C 1011 Carlige pentru tractarea vehiculelor
H 0235 C 1011 Carlige ( de tractare / remorcare) pentru vehicule
T 0289 C 1011 Carlige de remorcare pentru vehicule
Selected response from:

Oana Popovici
Italy
Grading comment
Multumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Cârlig de remorcare
Carmen Copilau
3 +3carlig de tractare/remorcare
Oana Popovici


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Cârlig de remorcare


Explanation:
http://images.google.it/images?hl=it&q=gancio di traino&lr=l...

http://images.google.ro/images?hl=ro&q=carlig de remorcare&l...

imagini

Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Maria Marin: Am dat agree ambelor răspunsuri, având în vedere că au fost trimise la 1 min distanţă.
9 mins
  -> Mulţumesc, Anca!

agree  Livia Seniuc
20 mins
  -> Mulţumesc, Livia!

agree  Nata007
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  ClaudiaDragomir
8 hrs
  -> Mulţumesc, Claudia!

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
carlig de tractare/remorcare


Explanation:
.


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-06-15 12:38:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.it/search?hl=it&q="carlig de remorcare"&me...
http://www.google.it/search?hl=it&q="carlig de tractare"&btn...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-06-15 12:40:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.clubafaceri.ro/director/stand/23737/73608/bara sp...


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-06-15 12:42:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.clubafaceri.ro/produsehot/tractare/25/25
Dotari: cabina inchisa, incalzire, sistem audio, stergatoare parbriz fata/spate, sistem de iluminare si semnalizare, proiectoare fata/spate, girofar, dispozitiv de remorcare (carlig de tractare), priza alimentare remorca

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2009-06-15 12:45:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.gm-press.com/RO/site/article.php?aid=3445
Asistenţă stabilitate pentru remorcă. Atunci când este prevăzut cu un cârlig de tractare pliabil, modelul Insignia vine echipat cu funcţia de stabilitate pentru remorcă, care îi conferă acesteia un nivel optim de stabilitate.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2009-06-15 12:45:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ziua.ro/blogs_view.php?data=2009-06-05&id=317
Un handicap remarcabil este inexistenta in dotarea de serie a unui carlig de tractare.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2009-06-15 12:52:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.suzukiauto.ro/Carlig-de-tractare-detasabil.html*a...

http://www.audi.ro/mehr.php?K_ID=122
Sistem de remorcare
Cârlig de remorcare rabatabil mecanic, cu acţionare printr-o rozetă situată în portbagaj, cu lampă de control de tip LED integrată în rozetă şi lampă de control pe bord.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2009-06-15 12:53:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.motortuning.ro/page.php?74
Senzor de parcare fără fir, digital. Numele producătorului garantează calitate fără compromisuri! Dispune de display LCD şi avertizare sonoră. Produsul este compatibil cu roata de rezervă montată exterior şi cu cârlig de remorcare.


--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2009-06-15 12:56:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.osim.ro/desene/DMI-clasificare/locarno-cls12.pdf
Mijloace d etransport si de ridicat

D 0246 C 1011 Carlige pentru tractarea vehiculelor
H 0235 C 1011 Carlige ( de tractare / remorcare) pentru vehicule
T 0289 C 1011 Carlige de remorcare pentru vehicule

Oana Popovici
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc !
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos !


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Maria Marin
7 mins
  -> Multumesc, Anca!

agree  Nata007
1 hr
  -> Multumesc!

agree  ClaudiaDragomir
8 hrs
  -> Multumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search