certificato attribuzione di codice fiscale

Romanian translation: certificat de inregistrare fiscala

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:certificato attribuzione di codice fiscale
Romanian translation:certificat de inregistrare fiscala
Entered by: Carmen Copilau

09:36 May 18, 2014
Italian to Romanian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
Italian term or phrase: certificato attribuzione di codice fiscale
certificato di attribuzione del numero di codice fiscale e partita iva
fadeisimona
certificat de inregistrare fiscala
Explanation:
Se completează de persoane fizice române care obţin venituri din activităţi
independente (adică nu sunt salariaţii unui angajator). Astfel de venituri pot proveni din:
activitatea de comerciant, din prestări de servicii, din practicarea unei meserii, dintr-un contract
de agent, comision, mandat comercial etc. De asemenea, completează şi cei care realizează
venituri din domeniul ştiinţific, literar, artistic şi educativ, sau din valorificarea drepturilor de
proprietate intelectuală (de ex. brevete de invenţii, drepturi de autor). Se înregistrează şi
notarii, avocaţii, medicii, contabilii, experţii etc. care obţin venituri în mod individual. Se
utilizează la atribuirea codului de identificare fiscală şi eliberarea certificatului de înregistrare
fiscală, precum şi la actualizarea informaţiilor.
http://www.finanteharghita.ro/files/docs/speed/fise.pdf


4. Pentru atribuirea codului de înregistrare fiscalã si eliberarea noului certificat de înregistrare fiscalã, contribuabilii depun la organul fiscal în a cãrui razã teritorialã îsi au sediul activitãtii sau locul unde se desfãsoarã efectiv activitatea principalã, denumit în continuare organ fiscal competent, "Declaratie de înregistrare fiscalã/Declaratie de mentiuni pentru persoanele fizice care desfãsoarã activitãti economice în mod independent sau exercitã profesii libere" (070), însotitã de o copie de pe certificatul de înregistrare fiscalã emis anterior si de actele doveditoare ale informatiilor cuprinse în aceasta.

http://www.expertus.ro/contabilitate/stire.php?s=411
Selected response from:

Carmen Copilau
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1certificat de inregistrare fiscala
Carmen Copilau
4certificat de înregistrare
Ramona Dragan


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
certificat de înregistrare


Explanation:
Este vorba de documentul emis de Oficiul Registrului Comerţului la înfiinţarea unei firme

Ramona Dragan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
certificat de inregistrare fiscala


Explanation:
Se completează de persoane fizice române care obţin venituri din activităţi
independente (adică nu sunt salariaţii unui angajator). Astfel de venituri pot proveni din:
activitatea de comerciant, din prestări de servicii, din practicarea unei meserii, dintr-un contract
de agent, comision, mandat comercial etc. De asemenea, completează şi cei care realizează
venituri din domeniul ştiinţific, literar, artistic şi educativ, sau din valorificarea drepturilor de
proprietate intelectuală (de ex. brevete de invenţii, drepturi de autor). Se înregistrează şi
notarii, avocaţii, medicii, contabilii, experţii etc. care obţin venituri în mod individual. Se
utilizează la atribuirea codului de identificare fiscală şi eliberarea certificatului de înregistrare
fiscală, precum şi la actualizarea informaţiilor.
http://www.finanteharghita.ro/files/docs/speed/fise.pdf


4. Pentru atribuirea codului de înregistrare fiscalã si eliberarea noului certificat de înregistrare fiscalã, contribuabilii depun la organul fiscal în a cãrui razã teritorialã îsi au sediul activitãtii sau locul unde se desfãsoarã efectiv activitatea principalã, denumit în continuare organ fiscal competent, "Declaratie de înregistrare fiscalã/Declaratie de mentiuni pentru persoanele fizice care desfãsoarã activitãti economice în mod independent sau exercitã profesii libere" (070), însotitã de o copie de pe certificatul de înregistrare fiscalã emis anterior si de actele doveditoare ale informatiilor cuprinse în aceasta.

http://www.expertus.ro/contabilitate/stire.php?s=411


Carmen Copilau
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Ciobeica
1 day 17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search