validato

Romanian translation: valid

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:validato
Romanian translation:valid
Entered by: ElenaAr (X)

09:12 May 23, 2017
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / certificato storico di residenza
Italian term or phrase: validato
La frase completa è: codice fiscale validato.
ElenaAr (X)
Ukraine
valid
Explanation:
Cod Numeric Personal valid

http://www.valideaza.ro/valideaza-cnp.php

Cod fiscal este altceva

Codul fiscal este cunoscut sub două înțelesuri: (1.) cod de identificare fiscală (CIF) sau cod unic de identificare (CUI) al persoanelor juridice sau persoanelor fizice autorizate, și (2.) Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal.

(1.) Pe baza declarației de înregistrare fiscală, depusă potrivit art. 63 alin. (3) din Codul de Procedură Fiscală, organul fiscal competent din subordinea Agenției Naționale de Administrare Fiscală eliberează certificatul de înregistrare fiscală. În certificatul de înregistrare fiscală se înscrie obligatoriu codul de identificare fiscala. Persoanele juridice sau fizice înregistrate ca plătitoare de taxa pe valoarea adăugată au codul de identificare fiscală precedat de literele “RO”.

(2.) Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal este legea cadru pentru reglementarea impozitelor, taxelor și contribuțiilor sociale în România, care de la intrarea în vigoare, 1 ianuarie 2004, a suferit o serie de modificări și completări.

https://ro.wikipedia.org/wiki/Cod_fiscal
Selected response from:

Carmen Copilau
Italy
Grading comment
gRAZIE PER LA RISPOSTA.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1valid
Carmen Copilau
5codice fiscale validato
TATIANA SANDRU


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
codice fiscale validato


Explanation:
cod fiscal valabil

TATIANA SANDRU
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
valid


Explanation:
Cod Numeric Personal valid

http://www.valideaza.ro/valideaza-cnp.php

Cod fiscal este altceva

Codul fiscal este cunoscut sub două înțelesuri: (1.) cod de identificare fiscală (CIF) sau cod unic de identificare (CUI) al persoanelor juridice sau persoanelor fizice autorizate, și (2.) Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal.

(1.) Pe baza declarației de înregistrare fiscală, depusă potrivit art. 63 alin. (3) din Codul de Procedură Fiscală, organul fiscal competent din subordinea Agenției Naționale de Administrare Fiscală eliberează certificatul de înregistrare fiscală. În certificatul de înregistrare fiscală se înscrie obligatoriu codul de identificare fiscala. Persoanele juridice sau fizice înregistrate ca plătitoare de taxa pe valoarea adăugată au codul de identificare fiscală precedat de literele “RO”.

(2.) Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal este legea cadru pentru reglementarea impozitelor, taxelor și contribuțiilor sociale în România, care de la intrarea în vigoare, 1 ianuarie 2004, a suferit o serie de modificări și completări.

https://ro.wikipedia.org/wiki/Cod_fiscal


Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 36
Grading comment
gRAZIE PER LA RISPOSTA.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adina Lazar
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search