fatturato di gruppo e dele controllate

Romanian translation: cifra de afaceri a grupului și a societăților controlate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:fatturato di gruppo e dele controllate
Romanian translation:cifra de afaceri a grupului și a societăților controlate
Entered by: Adina Lazar

10:02 Jan 24, 2012
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / financiar
Italian term or phrase: fatturato di gruppo e dele controllate
Acesta este un punct prezentat in ordinea de zi a Consiliul de Administraţie al Societăţii.
Fatturato 2010 di gruppo e dele controllate.
Multumesc anticipat!
Ruanabea
Romania
cifra de afaceri a grupului și a societăților controlate
Explanation:
fatturato = cifra de afaceri - Vezi: http://www.proz.com/kudoz/italian_to_romanian/other/3937367-...

società controllata = societate controlată - Vezi: http://ita.proz.com/kudoz/italian_to_romanian/law_general/15...

Cifra de afaceri a grupului Renault a crescut cu 2,3 la suta”
(http://www.smartauto.ro/stire/90/Cifra-de-afaceri-a-grupului...
Selected response from:

Adina Lazar
Spain
Grading comment
Multumesc mult, Adina!:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cifra de afaceri a grupului și a societăților controlate
Adina Lazar
4cifra de afaceri realizată la nivelul grupului şi la nivelul societăţilor individuale
ClaudiaDragomir


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cifra de afaceri a grupului și a societăților controlate


Explanation:
fatturato = cifra de afaceri - Vezi: http://www.proz.com/kudoz/italian_to_romanian/other/3937367-...

società controllata = societate controlată - Vezi: http://ita.proz.com/kudoz/italian_to_romanian/law_general/15...

Cifra de afaceri a grupului Renault a crescut cu 2,3 la suta”
(http://www.smartauto.ro/stire/90/Cifra-de-afaceri-a-grupului...

Adina Lazar
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Multumesc mult, Adina!:)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cifra de afaceri realizată la nivelul grupului şi la nivelul societăţilor individuale


Explanation:
"Gruppo editoriale Mauri Spagnol: Storia
Il fatturato del gruppo raggiunge i 20 milliardi di lire. chiudi ... editoriale svolge funzione di holding e coordina le direzioni di gruppo e delle società controllate.
http://www.maurispagnol.it/gems/storia/

"Publicarea conturilor de bilanţ şi rezultate numai pentru societăţile comerciale aparţinând grupului, însă luate în mod individual, se dovedeştea fi insuficientă pentru furnizarea către terţi şi în special către acţionarii societăţilor din grup, a unor informaţii semnificative.
...............
Graţie conturilor consolidate se poate evidenţia mai bine volumul cifrei de afaceri realizate de întregul grup şi acelaşi lucru şi pentru rezultate, deoarece conturile consolidate prezintă cota parte a rezultatelor fiecărei întreprinderi care este atribuită grupului fiind distribuite sau menţinute la rezerve
................
cifră de afaceri şi rentabilitatea capitalurilor proprii la nivelul grupului"
http://www.scribd.com/doc/28318436/contabilitate-consolidata

cifra de afaceri realizată de întregul grup şi cea realizată de societăţile individuale

http://www.contabilizat.ro/dictionar_economic_si_financiar~t...

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2012-01-24 14:14:15 GMT)
--------------------------------------------------

"Cum stabilim controlul în cadrul unui grup de societăţi?
..........................
Societatea controlată exclusiv se numeşte filială. Atât în cazul controlului exclusiv de drept, cât şi în cazul controlului exclusiv de fapt, societatea controlată este o filială. Standardele internaţionale de contabilitate prevăd şi admit atât controlul exlusiv de drept cât şi cel de fapt."
http://www.consultingreview.ro/revista_tiparita/articol/mai-...

ClaudiaDragomir
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search