pompe sommergibili

Romanian translation: pompă submersibilă

18:32 Apr 6, 2005
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
Italian term or phrase: pompe sommergibili
Si tratta di impianti di condizionamento, di riscaldamento e di impianti di movimentazione dell'acqua.
Camelia Nicoleta Homutescu (X)
Romanian translation:pompă submersibilă
Explanation:
.
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4pompă submersibilă
Irene S.
5pompe submersibile, pompa submersibila
mihaela maricescu


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
pompă submersibilă


Explanation:
.

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Grazie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maricica W.: plural?
1 min
  -> da, corect, pompe submersibile

agree  Dan Marasescu: denumire rar folosita in italiana
58 mins

agree  mihaela maricescu: da, corect.
11 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day 35 mins

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pompe submersibile, pompa submersibila


Explanation:
interventia mea aici este numai pentru ca nu am putut sa deschid pagina cu edit, ca sa modific ceea ce am scris anterior:) scuze.

ziceam - varianta rodicai este identica cu a lui dan. singularul si pluralul sunt notiuni elementare. cred ca ar fi corect sa iei in considerare primul raspuns primit, in ordine cronologica. pentru ca intrebarea este una si aceeasi ... cred ca ti-ai dat seama si tu :)


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 31 mins (2005-04-07 06:04:07 GMT)
--------------------------------------------------

scuzati inca o data ... varianta irenei, nu veronicai
e prea devreme:)

mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search