previdenza complementare

Romanian translation: asigurări complementare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:previdenza complementare
Romanian translation:asigurări complementare
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

19:41 Jun 11, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Medical - Insurance
Italian term or phrase: previdenza complementare
Informazione sui meccanismi di funzionamento della previdenza complementare sulle principali caratteristiche di fondi pensione di natura negoziale.
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
asigurări complementare
Explanation:
Aceste articol spun multe depsre sistemul „privat” de pensii din România şi despre termenul corect şi sfera de acoperire a ***asigurărilor complementare***.

http://www.gardianul.ro/2005/01/17/societate-c12/peretianu_i...
http://www.gandul.info/supliment-sanatatea/sistemele-de-sana...
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
Mersi Monica, ajutorul tau este intotdeauna f. pretios !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1asigurări complementare
Monica Tuduce
4sistemul privat de pensii (suplimentar)
miri76
3sistem de pensii complementare
ioana gabriela sandu (X)


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sistemul privat de pensii (suplimentar)


Explanation:
sistemul privat de pensii, sistemul de pensii suplimentare (altele decat cele obligatorii, de stat)
Mai multe informatii poti afla la adresa asta:
http://www.tfr.gov.it/tfr/menuAlto/glossario

miri76
Notes to answerer
Asker: Miri76, iti multumesc pt. ajutor !


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
asigurări complementare


Explanation:
Aceste articol spun multe depsre sistemul „privat” de pensii din România şi despre termenul corect şi sfera de acoperire a ***asigurărilor complementare***.

http://www.gardianul.ro/2005/01/17/societate-c12/peretianu_i...
http://www.gandul.info/supliment-sanatatea/sistemele-de-sana...


Monica Tuduce
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mersi Monica, ajutorul tau este intotdeauna f. pretios !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carmen Copilau: alte informaţii şi aici http://www.ghiseulbancar.ro/articole/40/139/Firmele_de_asigu...
11 mins

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sistem de pensii complementare


Explanation:
http://www.google.it/search?hl=it&rlz=1G1GGLQ_ITIT274&q=pens...

ioana gabriela sandu (X)
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Ioana, iti multumesc mult pt. ajutor.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search