committenza

Romanian translation: achizitionarea?

11:36 May 29, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Insurance / insurance policy
Italian term or phrase: committenza
committenza dei rischi sopra elencati
Andreea Mardan
Romanian translation:achizitionarea?
Explanation:
sa fie oare legat de committente care inseamna client, cumparator, ce ce face o achizitie?
Selected response from:

Valentina Meyer
Germany
Grading comment
multumesc
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ordondator
Nona Stanciu Dell'Acqua
3totalitatea/ansamblul
Nata007
3managementul/gestionarea/comercializarea riscurilor mai sus enumerate
Anca Maria Marin
3achizitionarea?
Valentina Meyer


Discussion entries: 2





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
achizitionarea?


Explanation:
sa fie oare legat de committente care inseamna client, cumparator, ce ce face o achizitie?

Valentina Meyer
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 2
Grading comment
multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
managementul/gestionarea/comercializarea riscurilor mai sus enumerate


Explanation:
Alt exemplu:
Comercializarea riscului oferă posibilitatea investitorilor să îşi diversifice portofoliile şi, precum piaţa bursieră în general, stimulează racordarea economisirilor la nevoile de investiţii ale economiei.
http://www.ecol.ro/content/active-toxice-sau-reglementari-no...

Având în vedere că nu se oferă mai mult context......

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2009-05-29 13:05:36 GMT)
--------------------------------------------------

Committenza: comm., commissione, ordinazione di prestazioni, merci e sim.

Example sentence(s):
  • Managementul riscului te scoate din dominoul crizei
  • Gestionarea riscurilor înseamnă identificarea şi evaluarea riscurilor

    Reference: http://www.vmbpartners.ro/ResourceDetail.aspx?IDResource=168
    Reference: http://www.datasecurity.ro/?p=28
Anca Maria Marin
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 17
Notes to answerer
Asker: nu era mai mult context de oferit


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
totalitatea/ansamblul


Explanation:
totalitatea riscurilor enumarate mai sus


    Reference: http://www.auroraassicurazioni.it/NR/rdonlyres/51094102-9F0B...
Nata007
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ordondator


Explanation:
committenza = committente
Il committente è la figura che commissiona un lavoro, indipendentemente dall'entità o dall'importo.
Esso può essere una persona fisica nel caso di un lavoro privato, una persona giuridica nel caso di un lavoro per un'azienda, un ministero nel caso di un lavoro pubblico.


Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Carmen Copilau: ORDONATÓR, -OÁRE, ordonatori, -oare, s.m. şi f. Conducător al unei instituţii bugetare, centrală sau locală, care are dreptul să dispună de creditele bugetare aprobate prin planul de venituri şi de cheltuieli al instituţiei. – Din fr. ordonnateur.
1 day 10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search