anteprima

Romanian translation: previzualizare

14:56 Mar 16, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Internet, e-Commerce
Italian term or phrase: anteprima
anteprima foto,anteprima prodotto
mickela
Romanian translation:previzualizare
Explanation:
previzualizare produs
previzualizare fotografie
la produs poate merge mai bine "testare", dar depinde de context

http://www.google.ro/search?hl=ro&q=previzualizare fotografi...
Selected response from:

Ştefania Iordan
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3previzualizare
Ştefania Iordan
4 +1avanpremiera/prima vizionare
Oana Popovici


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
avanpremiera/prima vizionare


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2009-03-16 15:01:33 GMT)
--------------------------------------------------

AVANPREMIÉRĂ s.f. Repetiţie generală a unui spectacol înaintea premierei; reprezentaţie pentru critici, amatori etc. înaintea premierei unui spectacol, a unui film.

Oana Popovici
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ClaudiaDragomir: avanpremiera/vizionare in avanpremiera, in functie de context
23 hrs
  -> Multumesc!

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
previzualizare


Explanation:
previzualizare produs
previzualizare fotografie
la produs poate merge mai bine "testare", dar depinde de context

http://www.google.ro/search?hl=ro&q=previzualizare fotografi...

Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carmen Copilau
1 day 1 hr
  -> Mulţumesc frumos, Carmen!

agree  Loredana Florescu (X)
2 days 21 mins
  -> Mulţumesc frumos, Loredana!

agree  Diana Edmond
748 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search