Procura Alle Liti

Romanian translation: Procură ad Litem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Procura Alle Liti
Romanian translation:Procură ad Litem
Entered by: Anca Maria Marin

15:46 Jul 28, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Italian term or phrase: Procura Alle Liti
Multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
Procură ad Litem
Explanation:
Instituţia reprezentării părţilor în proces este denumită şi reprezentare judiciară şi constă în posibilitatea legală a părţilor din proces să îşi exercite drepturile procesuale, printr-o altă persoană numită reprezentant (mandatar – avocat sau neavocat) şi care acţionează în numele şi în interesul părţii ce l-a mandatat în acest sens.

--------------------------------------------------
Note added at 15 ore (2009-07-29 07:12:00 GMT)
--------------------------------------------------

A se vedea şi http://www.proz.com/kudoz/italian_to_french/law_patents/1744...
http://ec.europa.eu/civiljustice/case_to_court/case_to_court...

--------------------------------------------------
Note added at 15 ore (2009-07-29 07:15:00 GMT)
--------------------------------------------------

De asemenea, http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=ro,it&lang=...

--------------------------------------------------
Note added at 15 ore (2009-07-29 07:16:02 GMT)
--------------------------------------------------

Art. 52
Nici o legalizare sau altă formalitate similară nu este necesră cu privire la documentele menționate la articolele 37, 38 și 45 sau, dacă este cazul, cu privire la o procură ad litem.
Non è richiesta alcuna legalizzazione o altra formalità analoga per i documenti indicati negli articoli 37, 38 e 45, né per l'eventuale procura alle liti.


--------------------------------------------------
Note added at 16 ore (2009-07-29 08:31:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://docs.google.com/gview?a=v&q=cache:635fskMMXiwJ:www.co...
Selected response from:

Anca Maria Marin
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Procură ad Litem
Anca Maria Marin
4 +1Procură/mandat/împuternicire litigii
Carmen Copilau


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Procură/mandat/împuternicire litigii


Explanation:
Procura este mandatul ce se dă avocatului pentru a fi reprezentaţi într-un litigiu
http://209.85.135.132/search?q=cache:RVYGfyGrpjAJ:www.csvnet...


Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NMTech
1 hr
  -> Mulţumesc!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Procură ad Litem


Explanation:
Instituţia reprezentării părţilor în proces este denumită şi reprezentare judiciară şi constă în posibilitatea legală a părţilor din proces să îşi exercite drepturile procesuale, printr-o altă persoană numită reprezentant (mandatar – avocat sau neavocat) şi care acţionează în numele şi în interesul părţii ce l-a mandatat în acest sens.

--------------------------------------------------
Note added at 15 ore (2009-07-29 07:12:00 GMT)
--------------------------------------------------

A se vedea şi http://www.proz.com/kudoz/italian_to_french/law_patents/1744...
http://ec.europa.eu/civiljustice/case_to_court/case_to_court...

--------------------------------------------------
Note added at 15 ore (2009-07-29 07:15:00 GMT)
--------------------------------------------------

De asemenea, http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=ro,it&lang=...

--------------------------------------------------
Note added at 15 ore (2009-07-29 07:16:02 GMT)
--------------------------------------------------

Art. 52
Nici o legalizare sau altă formalitate similară nu este necesră cu privire la documentele menționate la articolele 37, 38 și 45 sau, dacă este cazul, cu privire la o procură ad litem.
Non è richiesta alcuna legalizzazione o altra formalità analoga per i documenti indicati negli articoli 37, 38 e 45, né per l'eventuale procura alle liti.


--------------------------------------------------
Note added at 16 ore (2009-07-29 08:31:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://docs.google.com/gview?a=v&q=cache:635fskMMXiwJ:www.co...

Example sentence(s):
  • La procura ad litem rilasciata in un foglio separato rispetto al ricorso
  • Come si vede, la norma ammette la possibilità che la procura alle liti sia contenuta in un foglio separato rispetto all’atto a cui si riferisce, a condizione che i due fogli siano materialmente congiunti

    Reference: http://www.giurdanella.it/7825
    Reference: http://www.dreptonline.com/domenii/drept-procesual-civil/rep...
Anca Maria Marin
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 122
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Multumesc !


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Violeta Vasian
2 days 13 hrs
  -> Multumesc frumos, Violeta! :)

agree  Cristina Bolohan
8 days
  -> Multumesc frumos, Cristina! :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search