firma disgiunta

Romanian translation: semnătură disjunctă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:firma disgiunta
Romanian translation:semnătură disjunctă
Entered by: Carmen Lapadat

07:20 Mar 15, 2011
Italian to Romanian translations [PRO]
Law: Contract(s) / firma disgiunta
Italian term or phrase: firma disgiunta
l'uso della firma sociale
multumesc
Carmen Lapadat
Romania
semnătură disjunctă
Explanation:
DISJÚNCT, –Ă adj. despărțit, separat. ◊ (mat.) mulțimi disjuncte = mulțimi care nu au nici un element comun; (muz.) trepte disjuncte = trepte ale gamei care nu se succed imediat. (>lat. disiunctus; după fr. disjoint)

Dna. Raluca Grigorescu și dl. Jean-Costin Rădulescu
vor avea autoritate deplină de semnătură din partea
companiei, acționând separat (cu semnătura disjunctă)
pentru orice operațiune în conturile bancare incluzând,
fără limite, orice extragere, depunere, transfer de sume
de bani din conturile companiei, închiderea și
deschiderea de conturi bancare.
http://kurtyan.ro/mof/MOF4/2010/mof4_2010_0937.pdf?AdobeSyst...|1300174441#PDFP

Alte exemple:
http://www.google.ro/search?q=semnătură disjunctă&hl=ro&prmd...

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2011-03-15 08:22:36 GMT)
--------------------------------------------------

dispun împreună: semnătură conjunctă
https://www.alphabank.ro/conditii_generale_de_afaceri.pdf

dispun separat: semnătură disjunctă


--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2011-03-15 08:25:32 GMT)
--------------------------------------------------

Se mai foloseşte: semnătură individuală (cred că este, totuşi, mai corect "disjunctă")
http://www.unicredit-tiriac.ro/data/files/Formular autorizar...

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2011-03-15 08:29:25 GMT)
--------------------------------------------------

II. RESURSE UMANE
6. Tabel nominal cu persoanele, angajaţi sau colaboratori ai Baroului Bucureşti, cu funcţii şi atribuţii în resortul financiar-contabil. În tabel vor fi evidenţiate persoanele care, conform fişei postului, au drept de semnătură în bancă, putând ordona plăţi pe bază de semnătură simplă sau conjunctă, cu precizarea plafoanelor valorice până la care pot exercita astfel de atribute, cu trimitere la deciziile Consiliului sau Decanului Baroului prin care au fost reglementate astfel de ipoteze.
http://www.juridice.ro/docs/Baroul_Bucuresti_Raportul_Cenzor...
Selected response from:

Anca Maria Marin
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5semnătură disjunctă
Anca Maria Marin
3semnătură separată
Daniela Ciobeica


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
semnătură separată


Explanation:
Societatea Comercială XX S.R.L. va fi administrată în continuare de administratorii: YY, ZZ și WW, cu datele de mai sus, puteri depline, cu drept de semnătură separată, a fiecărora.

Conducerea, administrarea şi reprezentarea societății vor fi făcute de către asociați, cu puteri depline, pe care urmează să le exercite
separat, semnătura fiecăruia angajând valabil societatea în relațiile cu terții.


Daniela Ciobeica
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
semnătură disjunctă


Explanation:
DISJÚNCT, –Ă adj. despărțit, separat. ◊ (mat.) mulțimi disjuncte = mulțimi care nu au nici un element comun; (muz.) trepte disjuncte = trepte ale gamei care nu se succed imediat. (>lat. disiunctus; după fr. disjoint)

Dna. Raluca Grigorescu și dl. Jean-Costin Rădulescu
vor avea autoritate deplină de semnătură din partea
companiei, acționând separat (cu semnătura disjunctă)
pentru orice operațiune în conturile bancare incluzând,
fără limite, orice extragere, depunere, transfer de sume
de bani din conturile companiei, închiderea și
deschiderea de conturi bancare.
http://kurtyan.ro/mof/MOF4/2010/mof4_2010_0937.pdf?AdobeSyst...|1300174441#PDFP

Alte exemple:
http://www.google.ro/search?q=semnătură disjunctă&hl=ro&prmd...

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2011-03-15 08:22:36 GMT)
--------------------------------------------------

dispun împreună: semnătură conjunctă
https://www.alphabank.ro/conditii_generale_de_afaceri.pdf

dispun separat: semnătură disjunctă


--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2011-03-15 08:25:32 GMT)
--------------------------------------------------

Se mai foloseşte: semnătură individuală (cred că este, totuşi, mai corect "disjunctă")
http://www.unicredit-tiriac.ro/data/files/Formular autorizar...

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2011-03-15 08:29:25 GMT)
--------------------------------------------------

II. RESURSE UMANE
6. Tabel nominal cu persoanele, angajaţi sau colaboratori ai Baroului Bucureşti, cu funcţii şi atribuţii în resortul financiar-contabil. În tabel vor fi evidenţiate persoanele care, conform fişei postului, au drept de semnătură în bancă, putând ordona plăţi pe bază de semnătură simplă sau conjunctă, cu precizarea plafoanelor valorice până la care pot exercita astfel de atribute, cu trimitere la deciziile Consiliului sau Decanului Baroului prin care au fost reglementate astfel de ipoteze.
http://www.juridice.ro/docs/Baroul_Bucuresti_Raportul_Cenzor...

Anca Maria Marin
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 122
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Constantinos Faridis (X): 7 Iul 2010... 12. se îngrijește de respectarea tuturor normelor 4. are drept de semnătură disjunctă pe toate conturile administrative și fiscale, ... www.docstoc.com/docs/.../2010_2288
19 mins
  -> Mulţumesc frumos! :)

agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
1 hr
  -> Mulţumesc frumos! :)

agree  Alexandra Itu
2 hrs
  -> Mulţumesc frumos! O zi bună!

agree  Adina Lazar
5 hrs
  -> Mulţumesc frumos! O zi bună! :)

agree  Tradeuro Language Services
4 days
  -> Mulţumesc frumos! Week-end plăcut!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search