per interessi

Romanian translation: asupra dobânzilor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:per interessi
Romanian translation:asupra dobânzilor
Entered by: Carmen Lapadat

18:10 Oct 31, 2011
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Italian term or phrase: per interessi
1) dell ipoteca iscritta presso la Conservatoria dei RR.II di .,.... , gravera' :
Per capitale : Euro ......
Per interessi : Euro ....
per accessori : euro
multumesc frumos !
Carmen Lapadat
Romania
asupra dobânzilor
Explanation:
”... ipoteca apasă în întregime asupra fiecărei părți din lucru, adică fiecare parte din lucrul ipotecat este afectată pentru satisfacerea întregii creanțe.
(http://www.scribd.com/doc/52988692/68/Ipoteca)
Selected response from:

Adina Lazar
Spain
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3asupra dobânzilor
Adina Lazar
5dobânzi
ClaudiaDragomir


Discussion entries: 1





  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
asupra dobânzilor


Explanation:
”... ipoteca apasă în întregime asupra fiecărei părți din lucru, adică fiecare parte din lucrul ipotecat este afectată pentru satisfacerea întregii creanțe.
(http://www.scribd.com/doc/52988692/68/Ipoteca)

Adina Lazar
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 308
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Margherita Romagnoli
5 hrs
  -> Mulțumesc Margherita!

agree  corallia
3 days 21 hrs
  -> Mulțumesc Corallia!

agree  Tradeuro Language Services
4 days
  -> Mulțumesc Tradeuro!

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dobânzi


Explanation:
Eu cred că aici este vorba despre costurile creditului ipotecar și de valoarea lor în euro (nu este nevoie ca exprimarea să fie la fel cu cea italiană):
"Credit ipotecar
..............
Costuri

Dobanzi

Variabila = 9,21 % (ROBOR 3M + 3.00%)
Comisioane
Acordare = 850 RON (se aplica la inceput). Echivalent
200 EURO

Alte comisioane= 100 RON. Comision pentru
servicii prestate la cererea consumatorului"
http://www.vreaucredit.ro/credite-persoane-fizice/credit-ipo...

http://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/credite/cre...

--------------------------------------------------
Note added at 22 ore (2011-11-01 16:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

"Exemplu reprezentativ pentru creditul ipotecar: o familie cu un copil, avand un venit lunar de 4043 lei, fara alte rate, poate cumpara o locuinta in valoare de 90000 euro, in urmatoarele conditii: un avans de 13500 euro si un credit in valoare de 76500 euro pe o perioada de 35 ani, cu o rata estimata de 498 euro si DAE=7,74%. Costurile creditului sunt urmatoarele: 7,16% dobanda variabila (din care 1,06% este valoarea EURIBOR 3 luni aferent lunii Februarie 2011 + 6,10% marja bancii), 200 euro comision analiza (valoarea fixa), 365 lei cost evaluare estimat, 100 euro/an cost asigurare estimat, precum, 1,25 lei/eq pe luna, costurile aferente unui cont curent standard, comision inscriere-radiere gaj estimat 67.5 lei, 483 lei taxe de inscriere - radiere in Cartea Funciara a garantiilor imobiliare (valoare estimativa, conform Ordin 943/ 2005) precum si 1749 lei taxe notariale (valoare estimativa conform Ordin 39/2009). Valoarea totala platibila estimata este de 213364 euro. Datele sunt valabile pentru luna Februarie 2011."
http://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/dobanzi-si-...

ClaudiaDragomir
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 96




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search